Ikää 40v ja jotenkin pelottaa olla yöllä yksin kotona.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minna"

Vieras
Innolla odotan, että mies lähtee lasten kanssa mummolle parin viikon päästä viikonlopuksi ja saan "omaa aikaa" ekaa kertaa varmaan pariin vuoteen.
Vaikka asutaan rauhallisessa kerrostalossa niin mua aina pelottaa olla öisin kotona yksin. Pakko jättää valot eteiseen päälle. Päivisin samaa ongelmaa ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Täysosuma;24595215:
Täh :O Aikuinen ihminen ja pelkää pimeää. :headwall:

Minä myös aikuinen ihminen ja pelkään pimeää, aina täytyy olla joku valo palamassa.
Minkäs sille voit? Kun pelottaa niin pelottaa:(

[QUOTE="minna";24595189]Innolla odotan, että mies lähtee lasten kanssa mummolle parin viikon päästä viikonlopuksi ja saan "omaa aikaa" ekaa kertaa varmaan pariin vuoteen.
Vaikka asutaan rauhallisessa kerrostalossa niin mua aina pelottaa olla öisin kotona yksin. Pakko jättää valot eteiseen päälle. Päivisin samaa ongelmaa ei ole.[/QUOTE]

ihan kuin olisin itse kirjoittanut! Mä ihan just saman ikäinen ja olen aina yksin olellessani nukkunut valot päällä eteisessä, keittiössä ja välistä nukun sohvalla telkku auki :)

Alkuperäinen kirjoittaja Täysosuma;24595272:
Kurkatkaapa te pelkurit yöllä sänkynne alle ja katsokaa kiiluvatko siellä pirun punertavat silmät

Kielenkäyttö yhtä törkeää kuin ennenkin. Olisit pitänyt lupauksesi ja pysynyt poissa palstalta.

Minä asun yksin ja kerrostalossa ei pelota, mutta kun maantasalla asuin aikoinaan yksin niin kyllä pelotti. Samoin ilta-aikaan (pimeään aikaan) hieman pelottaa rappukäytävässä liikkuminen.

[QUOTE="minna";24595373]no en oo. Muutin suoraan kotoa miehen kanssa yhteen.
Mua pelottaa enemmän joku yliluonnollinen kuin vaikkappa murtovarkaat.[/QUOTE]

Sitä arvelinkin. Yksin asuminen ja eläminen taitaa opettaa tästä elämästä aika paljon... Jotenkin teidät suoraan kotoa kimppaan muuttaneet vaan tunnistaa, tollaisia "pikku ressukoita" ;-).

Mä oon 32v, enkä ikuna uskaltais olla yksin yötä kotona, kun asutaan omakotitalossa (ja mun hysterian takia meillä kuitenkin on murtohälyttimet, vaikkei ne kyllä kummituksiin tehoa :)). Jos mies olis poissa yön, niin varmaan nukkuisin jommankumman lapsen huoneessa. Mä oon aina pelänny olla yksin yöllä, jopa kerrostalossa asuessa. Ja voin ihan tunnustaa, että aikoinaan kun esikoiseni kanssa kahdestaan asuin, niin saatoin välillä yöllä kantaa pojan viereeni nukkumaan, tai raahauduin itse pojan huoneen lattialle kun mua pelotti :D.

Mä oon 32v, enkä ikuna uskaltais olla yksin yötä kotona, kun asutaan omakotitalossa (ja mun hysterian takia meillä kuitenkin on murtohälyttimet, vaikkei ne kyllä kummituksiin tehoa :)). Jos mies olis poissa yön, niin varmaan nukkuisin jommankumman lapsen huoneessa. Mä oon aina pelänny olla yksin yöllä, jopa kerrostalossa asuessa. Ja voin ihan tunnustaa, että aikoinaan kun esikoiseni kanssa kahdestaan asuin, niin saatoin välillä yöllä kantaa pojan viereeni nukkumaan, tai raahauduin itse pojan huoneen lattialle kun mua pelotti :D.

:D

Mies reissaa työnsä puolesta paljon, mutta kun muksut on kotona ei mua pelota. Pojat nukkuvat isänsä reissussa ollessa vuorotellen mun vieressä, siis ihan omasta tahdostaan, ei siksi että mua pelottais. Ennen lapsia meillä oli koira josta oli apua siihen yöllä pelkäämiseen.........

Yhteistyössä