Keitä pelottaa olla yksin/lasten kanssa jos mies yövuorossa tai muuten poissa kotoa yön??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karkkinaama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
joo. mä oon kyllä oikea pelkuri.. mä en muista missä mies oli mutta oli jossain niin kyllä mä olin puhelin kädessä soittaa hätänumeroon jos joku hullu murtautuu vaikka ovi lukossa ja kaikkea :laugh:

:wave: Mä en saa nukuttua,mua "pelottaa",vaikken oikeen edes tiedä mikä.. :| Kaikki äänetkin kodissa kuulostaa jotenkin erilaisilta jos on yksin. Ehkäpä siihenkin tottuis,mutta nyt se on niin harvinaista,onneksi.

No voihan sitä jotkut hullut murtautua vaikka talossa olis väkeäkin, siis yöaikaan..No me kyl asutaan rivarissa joten naapurit on tos lähellä että on ehkä hieman epätodennäköistä.. :ashamed: Mut kaikkee sitä vaan tulee mietittyä ku yksin on. Tai jos kuulee jonku pienenki rasahduksen jostain niin heti aattelee että mikä se oli??!!

Täällä kans yks arka-jalka...Mies oli ennen reissuhommissa, joten viikot lasten kans kotona oltiin keskenään. Ja voin kertoa että en koko aikana tottunut öihin ilman ukko-kultaa. Usein sisko olikin sitten kaverina. En osaa sanoa että mikä siinä niin vaikeeta oli. Ehkä omaan vaan liian vilkkaan mielikuvituksen:) Mutta nyt onneks on ainakin tältä erää ohi nuo miehen reissuhommat..

Noup, ei oikeen auta pelätä kun mies tulee yleensä aamupuolella yötä kotiin töistä, mut mepä asutaankin rivarissa. Ehkä jos asuttais jossain korvessa metsän keskellä vois pelottaakin.

Yhteistyössä