P
pelottaa
Vieras
Ollaan oltu 11v yhdessä, joista viimeiset 3-5v ollu aika latteita. Lapset varmaan vaikuttanu asiaan, mut en taida rakastaa miestäni enää ja mua lähinnä ällöttää hänen läheisyys. Me ei riidellä/piikitellä toisiamme, mut elämä vaan on niin tylsää...ihan kun vaan kavereita oltais. Mieheni ei ikinä jättäisi minua ja ollaan käyty jopa psykoterapeutin luona juttusilla, mut tuloksetta. Nyt olen alkanut itsekkäästi miettiä itseäni ja voi olla, että vuoden vaihteessa pudotan pommin...eli että haluaisin erota. Mies varmasti sekoaisi ja siten pelkään, että miten hän sitten pärjäisi lasten kanssa kun ei varmasti erota mitenkään leppoisissa tunnelmissa tai yhteisymmärryksessä. Olisi todella rankkaa hänelle. Hän ei ole "naistenkaataja" eli sekin mua vaivaisi, että jäisikö hän sitten yksin...Aina kun puhutaan, että parempi erota kuin olla huonossa suhteessa niin mitä hyvää siinä sitten olisi, jos lasten isä olisi "poissa tolaltaan" pitkään ja mä varmaan olisin kykenevämpi ja eloisampi. Ajattelin kuitenkin 50-50 lasten osalta eli viikko mulla ja viikko isällä. Lasten vuoksi mua ei ero pelota yhtään, mut miehen vuoksi kylläkin....