?
....
Vieras
Mitä se sinun eskarilainen osaa jo tehdä?
Ja tämä vaan ihan sen takia ettei menisi tuohon ketjuun kehumiset jossa kysyttiin mitä pitäisi jo osata
Ja tämä vaan ihan sen takia ettei menisi tuohon ketjuun kehumiset jossa kysyttiin mitä pitäisi jo osata