M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Olisi pakko antaa junnu isälleen, jos vielä yhden hankkisin . Niin raadollista ja kamalaa kuin onkin, mun lapsilukuni määrää brutaalisti raha...en hanki enempää lapsia kuin mitä pystyn elättämään ja kouluttamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Olisi pakko antaa junnu isälleen, jos vielä yhden hankkisin . Niin raadollista ja kamalaa kuin onkin, mun lapsilukuni määrää brutaalisti raha...en hanki enempää lapsia kuin mitä pystyn elättämään ja kouluttamaan.
kyllä sitä tuota rahaa ajattelee ja juuri se että kaikille lapsille pystyy tasapuolisesti antamaan. Lapsellakin on tietyt "oikeudet" eikä vaan osana perhettä
Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Olisi pakko antaa junnu isälleen, jos vielä yhden hankkisin . Niin raadollista ja kamalaa kuin onkin, mun lapsilukuni määrää brutaalisti raha...en hanki enempää lapsia kuin mitä pystyn elättämään ja kouluttamaan.
kyllä sitä tuota rahaa ajattelee ja juuri se että kaikille lapsille pystyy tasapuolisesti antamaan. Lapsellakin on tietyt "oikeudet" eikä vaan osana perhettä
Mä en osaa ajatella tuota rahaa. meillä lapsena oli vanhemmilla tiukkaa rahasta ja silti onnellinen lapsuus.sisko ja veli ovat saaneet itselleen ammatit eikä vanhemmat niitä ole rahoittaneet eikä myöskään ajokortteja tai autoja.
Mutta se mitä ajoin takaa tällä kysymyksellä ja tuli monta hienoa vastausta oli se että miten miehet ajattelisivat erillä lailla tässä lapsiluku määrässä kuin naiset. oma mieheni sanoi ettei katsoisi ekana että onko rahaa vaan että sen tietää kun ei halua enempää.