M
Mamma
Vieras
Se pitäisi ilmeisesti osata jo molemmilla käsillä hyvin, mutta meidän 1v 1kk neiti ei osaa ollenkaan.. Onkohan siitä jotain haittaa? Muuten on kehittynyt normaalisti ja osaa mitä ikäisensä pitäisikin osata ja enemmänkin..