V
vierailija
Vieras
Luin että siellä pitäisi osata leikata viivaa saksilla, lapsi täyttää parin kk päästä 4, ja saksia kokeiltu vasta pari kertaa. Leikkaa pieniä viiltoja paperin reunaan ja pitää molemmilla käsillä kiinni.. Ehtiiköhän oppia ajoissa, ja jos ei niin mitä tapahtuu?