avantasia harmaana
mua ei vieläkään mainita missään..*sniif* no ehkä pitäis palstailla enemmän mutta tulee käytyä vaan lähinnä huhtikuisissa odotuspuolella..
Mun mielestä sä oot jotenkin sympaattinen. Osaat ainakin olla.Keksiikö joku minusta mitään kehua? :saint:
Siis voi ihanaa! Ensimmäinen kerta kun minut muistetaan tällaisessa ketjussa, ja vieläpä positiivisesti! Kiitos oikein paljon!Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25483019:Säpäleen kanssa on mukava keskustella, hän jaksaa perustella (jopa uudestaan tarvittaiessa) ja pysyy asiassa.
Äläs nyt heti kun nimes näin niin muistin . Sie vaikutat symppikseltä ja kirjoituksias on kiva lukee.minua noterata mitenkhään
:ONo Päätön
Sitä voi suruttua kehua vaikka kuinka paljon, kun sillä ei voi kusi nousta päähän.Alkuperäinen kirjoittaja Black Diva´s;25487024:En mä tiä kehutaanko Päätöntä miten paljon, mut on se nasta äijä täytyy todeta
Kiitos!rops näytetään olevan samoilla linjoilla joidenkin asioiden suhteen
Hei mäkin muistin sut heti,kun nimimerkin näin!minua noterata mitenkhään
oon surkee nimiä yhdistämään juttuihin, mutta olet jääny myönteisesti mieleen kyllä. Jostain olin oikeen vaikuttunutkin. Mutta kun pää on laho, niin empäs muista mistä...Keksiikö joku minusta mitään kehua? :saint:
Normaalisti saan ihmiset vain suuttumaan, mutta kiva jos ei kaikkiaoon surkee nimiä yhdistämään juttuihin, mutta olet jääny myönteisesti mieleen kyllä. Jostain olin oikeen vaikuttunutkin. Mutta kun pää on laho, niin empäs muista mistä...
Vaikutat olevan aikamoinen kovis. Onko se sitten kehu vai ei, siinäpä miettimistäKeksiikö joku minusta mitään kehua? :saint: