Kehu palstalaista, jota ei yleensä kehuta!

• Viestiketjun aloittaja alkuper.
  • Ensimmäinen viesti
marabou on aina ihanan pirteä :)
päätön on mukava, kaikkien kaveri, aina avulias, enkä ole kertaakaan lukenu hältä ivaavia kommentteja.
keittiönoita jaksaa vääntää rautalangasta, välillä jopa ratakiskosta, jos on tarpeen
rieputarallaa:lla on mahtava blogi ja aivan ihana tatuointi :p

Kaikki täällä on omalla tavallaan mukavia, erinlaiset ihmiset tekee tän palstan, moni, moni jäi pois mun tosta "listasta", mut ketään väheksymättä, tää on teille kaikille: :flower: :D

Viimeksi muokattu:
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;25487797:
marabou on aina ihanan pirteä :)
päätön on mukava, kaikkien kaveri, aina avulias, enkä ole kertaakaan lukenu hältä ivaavia kommentteja.
keittiönoita jaksaa vääntää rautalangasta, välillä jopa ratakiskosta, jos on tarpeen
rieputarallaa:lla on mahtava blogi ja aivan ihana tatuointi :p

Kaikki täällä on omalla tavallaan mukavia, erinlaiset ihmiset tekee tän palstan, moni, moni jäi pois mun tosta "listasta", mut ketään väheksymättä, tää on teille kaikille: :flower: :D
Olen samaa mieltä kaikista muista paitsi Riepusta; bloginsa on perseestä ja hän kyllä saa vittuilla muille, mutta hänelle ei saa sanoa poikkipuolista sanaa!

Savanna? :) Tai mikähän on nikki nykyään? Noin niinkuin esimerkiksi, mutta "tykkään" monesta palstalaisesta, jopa niistä kyseenalaisista, koska mielestäni ihmiset joilla ei ole mielipiteitä on yksinkertaisesti tylsiä.

Pidän monista palstalijoista. Joihinkin palstalaijoihin olen tutustunut enemmänkin, muutakin kautta kuin tämän palstan. He ovat hienoja ihmisiä, mutta en heitä tässä luettele.=)
Tarkoitus oli kehua, jotain jota ei yleensä kehuta-ko? En aina jaksa lukea näitä kehuketjuja,
saati kirjoittaa niihin. Mutta en muista olenko koskaan sanonut, että pidän nikeistä:
Kaunishäntäinen orava, ( ihan niin nikkivalinnan kuin kirjoitustensa perusteella) samoilla perustella pidän myös nikistä ti-ti-uu ja Ken guru. Ja ruttis on kanssa kiva ja hauska. Harmi, etten ole häneen aikoihin pastalla törmännyt.

Tykkään kaikista niistä kärkkäistä jankkaajista jotka kuitenkin jotenkin perustelevat kantansa - ja vaikka se perustelu olisi ihan älytön niin silti se on parempi kuin se "sä oot tyhmä - säpäs" väittely mihin täällä usein harmaat ajautuu.

Mainittakoon Dechs. Sairaan ärsyttävä tyyppi, mutta silti saa usein hymyn kareen huulille. Hyvällä vai pahalla, se jääköön salaisuudeksi.

• Tykkää
Reactions: Ultramariini
Minni harmaana
Tykkään kaikista niistä kärkkäistä jankkaajista jotka kuitenkin jotenkin perustelevat kantansa - ja vaikka se perustelu olisi ihan älytön niin silti se on parempi kuin se "sä oot tyhmä - säpäs" väittely mihin täällä usein harmaat ajautuu.

Mainittakoon Dechs. Sairaan ärsyttävä tyyppi, mutta silti saa usein hymyn kareen huulille. Hyvällä vai pahalla, se jääköön salaisuudeksi.
Joo ja se vielä tietääkin asioista.

hmm.. aika moni on taas mainittu...
Eikä just nyt tuu mieleen ketään ketä ei olis mainittu joten kaikille yhteisesti joitten nimiä ei mainita niin tässä se tulee

KEHUJA Sulle tuntemattomalle, ihmeelliseen joukkoon sieki oot eksynyt kiitos tästä että jaat täällä juttujas kaikkien luettavaks.. :flower:

Ketä ei yleensä kehuta?
Hmm..

Jo täällä mainitut keittiönoita, mummeliisa, lunatic, päätön, tytsi ym.. liittyvät juuri siihen kastiin, ketkä on noita yleensä kehuttuja persoonia :)

sikinsokin vaikuttaa fiksulta tyypiltä, kehuja hälle.
Frost in the ground samoin.
Kaikkeasitäkuulee! kirjoittelee ketjuihin yleensä samoin, kuin miten itse asiat ajattelen =)

Yhteistyössä