Olen samaa mieltä kaikista muista paitsi Riepusta; bloginsa on perseestä ja hän kyllä saa vittuilla muille, mutta hänelle ei saa sanoa poikkipuolista sanaa!Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;25487797:marabou on aina ihanan pirteä
päätön on mukava, kaikkien kaveri, aina avulias, enkä ole kertaakaan lukenu hältä ivaavia kommentteja.
keittiönoita jaksaa vääntää rautalangasta, välillä jopa ratakiskosta, jos on tarpeen
rieputarallaa:lla on mahtava blogi ja aivan ihana tatuointi
Kaikki täällä on omalla tavallaan mukavia, erinlaiset ihmiset tekee tän palstan, moni, moni jäi pois mun tosta "listasta", mut ketään väheksymättä, tää on teille kaikille: :flower:
ne on vaan menny ohi sun silmien.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;25487797:päätön on mukava, kaikkien kaveri, aina avulias, enkä ole kertaakaan lukenu hältä ivaavia kommentteja.
VenakkoSavanna? Tai mikähän on nikki nykyään? Noin niinkuin esimerkiksi, mutta "tykkään" monesta palstalaisesta, jopa niistä kyseenalaisista, koska mielestäni ihmiset joilla ei ole mielipiteitä on yksinkertaisesti tylsiä.
Mua et ole saanut suuttumaan..ainakaan vieläNormaalisti saan ihmiset vain suuttumaan, mutta kiva jos ei kaikkia
Ehkä mä luen sun kommentteja ruusunpunaisten lasien läpi :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25487911:ne on vaan menny ohi sun silmien.
Joo ja se vielä tietääkin asioista.Tykkään kaikista niistä kärkkäistä jankkaajista jotka kuitenkin jotenkin perustelevat kantansa - ja vaikka se perustelu olisi ihan älytön niin silti se on parempi kuin se "sä oot tyhmä - säpäs" väittely mihin täällä usein harmaat ajautuu.
Mainittakoon Dechs. Sairaan ärsyttävä tyyppi, mutta silti saa usein hymyn kareen huulille. Hyvällä vai pahalla, se jääköön salaisuudeksi.
PöhHra Majuri on mukava äkäpussi. Pilke silmäkulmassa äksyilee.