Käyttekö koskaan tuulettumassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Flower
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Flower

Vieras
Tuosta toisesta ketjusta tuli mieleen, että te joilla on n. vuoden ikäiset lapset niin ootteko käyny useasti ulkona niin, että esim. mies on jäänyt vauvan kanssa kotiin? Ja onko niitä monia jotka ei pääse käymään ollenkaan missään? :( Kyllähän tuota luulisi, että joskus omakin aika tekisi hyvää.

Pääsen lähes aina kun haluan mennä. Lapsi 1v ja iskää ei haittaa oonko yöllä nukkumas vieres vai baaris selvinpäin tanssimassa. aamuisinkin antaa nukkua vaikka heräilen kyllä melko usein niiden kanssa samoihin aikoihin.

Siis.. kyllä mä ulkona olen käynyt. Niinkuin lenkillä ja kaupassa. :D mutta siis ravintolassa/baarissa tms... kaksi ja puoli vuotta sitten. :D Enkä kyllä sitä baarielämää kaipaakaan. Niinkuin joku sanoikin, niin ei tulis mieleenkään mennä jonnekin ryyppäämään kun kuitenkin lapsia on aamulla noustava hoitamaan. :p Jos joku ottaa mun lapset yöksi, niin mä tasan olen sitten kotona vaan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Pääsen lähes aina kun haluan mennä. Lapsi 1v ja iskää ei haittaa oonko yöllä nukkumas vieres vai baaris selvinpäin tanssimassa. aamuisinkin antaa nukkua vaikka heräilen kyllä melko usein niiden kanssa samoihin aikoihin.

Sä muuten kirjoitat joka viestissä tästä aiheesta että käyt baarissa selvinpäin tanssimassa :D
Tietty ihan kiva sulle, mutta mun mielestä sillä ei oo pierunkaan merkitystä onko selvinpäin vai ei, jos kerran jokatapauksessa pääsee ulos lähtemään ;)

Eikö saisi olla juovuksissa?

Alkuperäinen kirjoittaja Lex:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:

Sä muuten kirjoitat joka viestissä tästä aiheesta että käyt baarissa selvinpäin tanssimassa :D
Tietty ihan kiva sulle, mutta mun mielestä sillä ei oo pierunkaan merkitystä onko selvinpäin vai ei, jos kerran jokatapauksessa pääsee ulos lähtemään ;)

Eikö saisi olla juovuksissa?

Saa toki olla juovuksissa, ei mulla mitään alkoholia vastaan ole :D
Ottaa vaan ittee päähän että muut ajattelee hilluvan kännissä useinkin.
On siinä kuitenkin eroa onko perseet olalla vai vaan jammailemassa vesilinjalla.
Kultaista keskitietä ei ole :D

Kyllä käyn,silloin kun haluan. Lapsi 7kk. Olen käynyt varmaan kerran kuussa tai kahdessa kuussa. Ja ihan viihteellä. Lapsi isänsä kanssa, tai jos olemme olleet molemmat,niin on ollut hoitaja.

meillä nuorin lapsi 10kk enkä ole ollut missään hänen syntymänsä jälkeen. iltarutiineihin kuuluu imetys ja jos siis haluan ulos lähteä, täytyy se tehdä sitten kun lapset nukkumassa. Tässä vaiheessa olen jo niin poikki, etten todellakaan jaksa lähteä ulos. Olen käynyt usein lauantaisin ystävieni kanssa päiväsaikaan jossain esim. kylpylässä, leffassa, syömässä ja tää on toistaiseksi riittänyt minulle.

Ei ole ollut tarvetta käydä tuulettumassa kertaakaan (lapsi nyt 3v), ei sillä ettenkö pääsisi.
Mulle riittää kun käyn välillä kaupoilla ja kirppareilla yksin.

Ei ole tarvetta, miksi olisikaan, kun olen jo äiti ja vaimo. Voin tuulettua tarpeeksi lapsen kanssakin, esim. perhekahviloissa tai kaupoilla. Ja suoraan sanottuna, en haluaisi jättää pikkuista yksin isän kanssa koko illaksi, ei ole muutenkaan tottunut olemaan vieraalla hoidossa.

Poika oli 8kk ku ekan kerran kävin kavereitten kans ulkona, sillon mies katto poikaa. Toisen kerran kävin ulkona kun poika oli 1,5v ja sillonkin poika oli miehen kans kotona. Eipä oo ollut tarvetta päästä sen enempää ja yökylään en oo lasta halunnut "vieraalle" laittaa. Nyt kohta syntyy toinen lapsi ja siis tuon 2krt oon käyny esikoisen syntymän jälkeen ja voi olla että vierähtää tovi jos toinenkin ennen ku seuraavan kerran menen. Sinänsä tuo viihdepuoli ei kiinnosta yhtään. Parempana omana aikana pidän jos saan käydä rauhassa lenkillä, jumpassa, ostoksilla tai vaikka hierojalla.

Yhteistyössä