Saako raskaana olevat pitää hauskaa? (G)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rötväles
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rötväles

Aktiivinen jäsen
09.01.2007
1 439
0
36
Tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta missä puhuttiin siitä että pitää hankkia lapset vasta kun menojalka lopettaa vipattamisen.

Mutta: Saako raskaana oleva sitten istua kavereiden kanssa baarissa viikonloppuisin. Juoden LIMSAA jos jotain juo.

Ja se Gallup osuus: Käyttekö te muut paksukaiset muut paksukaiset viihteellä?

Saa käydä - nykyään vielä parempi kun ei baareissa saa polttaa niin ei oo tupakansavua sisätiloissa.

Ite kävin viimeks n. kk sitten kaverin polttareissa, laskettuaika nyt perjantaina :) Ja täällä ainakin muuten tehdään hirveen hyviä alkoholittomia drinksujakin kun vaan pyytää, ei tartte pelkkää limpparia lipittää jos on liian makeaa.

Hui, mikäs haamu miusta on tullu kun ei näy nikki lähettäjäkohdassa..näkyykö teillä muilla?

HelmenTyttö

miksi ei saisi? kyllä hauskaa voi pitää ilman viinaakin :D Olin tuossa kavereiden kanssa laivalla ja olin raskaana. Muut joi ja minä seurasin vierestä, ihan kivaa silti oli =)

Esikoista odottaessa istuin useinkin ravintolassa,kuskin paikka oli avoin.
Nyt en juurikaan mutta olenkin kuopuksen kanssa kotona jos tuo mies sattuu lähtemään johonkin.
Jos kuopuksen saan hoitoon voin lähteä pikkujouluihin jne.
Nyt olisi firman juhlat perjantaina ja saas nähdä vieläkö ehdin ennen kolmannen syntymään.Hyvää ruokaa olisi tarjolla.

Oon mää käyny, lähinnä laulamassa, ja monasti porukka naureskellukin et "Toi laulaa duettona!". :D Mut yleensä tullu poies siinä vaiheessa, kun porukkaa alkaa olla pilivinpimein.. Joskus satunnaisesti taisin olla kuskinakin alkuraskaudessa (myöhemmin ei enää jaksanu).

Että kyllähän odottavakin äiti saa ihmistenilmoilla liikkua! Eri asia on sitten se alkoholin nauttiminen... :kieh:

Nyt varsinkin saa käydä baareissa kun ei ole sitä tupakansavua. Mä kävin paljon vielä alkuvaiheessa ja keskiraskaudessakin, mutta sitten kun alkoi vaivaamaan erinäiset vaivat, niin lopetin ja nyt on jo niin iso maha ettei viitti lähteä kännisten ihmisten tönittäväks...

No tietenkin saa, ainakin mun mielestäni =) Etenkin nyt siellä kelpaa olla kun ei tarvi savusumuun tukehtua. Esikoista odottaessa kävin kerran enkä kauaa viihtynyt, juurikin sen savuverhon takia mutta nyt tätä kakkosta odottaessa lähtisin ihan ilomielin johonkin ilottelemaan mehulinjalla :D

Festareillakin kävin rv 8 tienoilla, Provinssirockissa. Se oli kyllä vähän tympeä kokemus; selvinpäin kymmenien tuhansien konttaavien, päälleen oksentavien ja housuunsa kusseiden kanssaeläjien joukossa :x Iski todellisuus vasten kasvoja aika ikävällä tavalla: Että tätäkö tää onkin?

Kaippa sitä voi baarissa käydä. Itse en käynyt kun jotenkin ajattelin, että siellä on niin kauhea melu (musiikki lujalla), että vauva ei masussa tykkää :/ Ja sillon ei ollut vielä tuota tupakointikieltoa. Mutta nyt ei ole sitäkään ongelmaa :)

saa toki! onhan se riski aina että joku humalainen köriläs kaataa sut vaikka nurin siellä baarissa kun niistä juopoista ei aina tiedä vaikka itse olisikin selvinpäin!

Kävin pari kertaa ekaa oottaessani, ollessani 21 vuotias, baarissa kavereiden ilona.. Ja join tosiaan limpparia siellä. Ja sit tokaa oottaessa olin omissa tupareissa ja sit baarissa pari tuntia "jatkoilla" rv 36-37 tietämissä. Nyt kolmatta odottaessa tiedän, että pikkujouluihin menen rv 20 ja jotain siinä vaiheessa ja pikkujoulut paikallisessa yökerhossa, siellä syödään eka ja sit jotku jää kuuntelee esiintyjää, mutta tuskin me.

Minä harrastan karaoken laulamista, ja en näe mitään syytä miksi minun olisi pitänyt lopettaa harrastus nyt kun olen raskaana. Käyn edelleen melkein joka viikonloppu laulamassa baarissa karaokea, enkä juo mitään alkoholipitoista niillä baarireissuilla. Täällä on muutaman kerran sanottu, että miksi ei voi raskaana ollessa pysytellä kotona, vaan pitää baarissa rampata, mutta minä mieluumin nyt nämä 9kk käyn vaikka joka viikonloppu "viihteellä", ja pysyttelen sitten ne seuraavat 9kk kotona, kunhan vauva on syntynyt..!! Mutta ei, joidenkin se on vaan niin vaikea ymmärtää.

Saahan sitä toki raskaanakin ollessa pitää hauskaa ja istua baarissa jos tahtoo.
Mutta minä itse en ole kiinnostunut baarissa istuskelusta ja en oikein näe siinä mitään hauskaa varsinkaan seuraamalla humalaisia. Ja olen siellä kerennyt käymään ennen raskauksiani niin ei mitään hinkua sinne ole. Minulle riittää hauskuus vaikka kauppoja kierrellessä miehen kanssa ja sit vaikka käynti syömässä jossain kivassa ravintolassa. :)

No sillon kun odotin poikaa niin baareissa oli vielä tupakansavua, joten en niissä käynyt sen takia. Muutaman kerran olin kyllä alkuillasta mukana, kun muut oli lähdössä juhlimaan, ja menin itse kotiin kun muut oli lähdössä baariin, ja se oli kivaa. Olin muutenkin niin väsynyt, etten ikinä jaksanut valvoa kun kymmeneen =)

Yhteistyössä