M
"Mä"
Vieras
No hyi helkutti, en varmasti käytä
Tunkekaa te kestoilijat ne paskanne sieltä kestovaipasta suuhun tai suoraan koneeseen 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Luepa uudestaan mitä kirjoitin.
Jos käyttäisin lapsellani kestoja, pesisin ne erillään muusta pyykistä.
Miksi pitää heti alkaa värkkäämään minulle jotakin sädekehää? Miksen minä saa käyttää kestoihin ihan itsekkäästi rahaani, aikaani ja luonnonvaroja, jos sinä kerran saat käyttää niitä kertseihin?
Eräskin tuttava sinnikkäästi käyttää lapsellaan kestoja vaikka iho on navasta haaroväliin punasta kutisevaa näppyä täynnä, sen ajan käyttää kertiksiä että iho hieman paranee ja taas uudestaan kun on niin mahtavaa se kestoilu!
Luepa uudestaan mitä kirjoitin.
Jos käyttäisin lapsellani kestoja, pesisin ne erillään muusta pyykistä.
Niin ja mä en menis kenenkään toisen ratkaisuja arvostelemaan!!
Se jotenkin sopisi sinulle :xmas:
Saat toki laittaa rahasi mihin haluat
Mikä peruste on kestojen käytölle se että ne on kauniita? Eikö se nyt ollutkaan maailman pelastuminen se ykkösasia? Ja onko ne nyt kauniita, eihän ne edes näy kun lapsella on vaatteet päällä. Tietysti jos mamman silmää miellyttää, mulle merkkkaa enemmän se että vaippa toimii ja on tarkoituksenmukainen.
Eräskin tuttava sinnikkäästi käyttää lapsellaan kestoja vaikka iho on navasta haaroväliin punasta kutisevaa näppyä täynnä, sen ajan käyttää kertiksiä että iho hieman paranee ja taas uudestaan kun on niin mahtavaa se kestoilu!
Minua taas katsottiin perhekerhossa kieroon koska kestoilin.Mielipiteitä ja tapoja on yhtä monta kuin perheitä. Silti alkaa jo ihan oikeasti ottaa päähän se että kun perhekerhossa tms tutustelee muihin äiteihin niin eiköhän se tämä saakelin vaippakeskustelu sielläkin ponnahda melko pian esille ja kovin katsotaan kieroon jos et kestoile/laita kaikkea ruokaa itse/vauvaui/temppukerhoile/tuoksu pullalle ja leivo koko ajan/kodinhoito on harrastukseni nro1...HUH!
Ollaksesi ihminen, joka ei kestoile, sinulla on hämmästyttävä tarve päättää muiden ihmisten puolesta, miksi he kestoilevat.
Meillä vaipat ovat totta kai toimivia, tarkoituksenmukaisia, ihoystävällisiä ja hygieenisiä. Joten miksi en saisi käyttää kauneutta perusteluna sille, etten jaksa alkaa etsiä kertisten joukosta niitä toimivia malleja?
Minua taas katsottiin perhekerhossa kieroon koska kestoilin.
Enkä sanallakaan puhunut mitään kestoilusta - vaihdoin vain vaippaa pojalleni, ja samantien viereen ilmestyi useampi äiti selittämään että kestoiluhan on kamalan vaivalloista ja ne vaipat vuotaakin, jne. Tai vaihtoehtoisesti olivat automaattisesti puolustuskannalla selittäen että kyllä mekin kestoiltaisiin mutta kun...
Sama toistui aina, kun pojalla oli kerhossa kestot.
Voi kuule, ei ole tarvetta päättää kenenkään puolesta, jokainen valintansa tehköön. Ja anteeksi, et ilmeisesti olekaan kovin ekohihhuli jos et kerran vain jaksa alkaa etsimään kertisten joukosta toimivaa mallia. Mutta eikö niissä kestoissakin ole vaikka ja mitä mallia vai teetkö vaipat itse?
Jep, eikös olekin solidaarista tämä äitien välinen vuorovaikutus? Meillä jäi perhekerhoilut parin kerran jälkeen, ei vain jaksanut lähteä ihan vapaaehtoisesti kuuntelemaan sitä vouhkaamista.
"Meidän" perhekerhossa suurin osa oli onneksi mukavaa sakkia, monen kanssa olen edelleen tekemisissä vaikka perhekerhovuodet on kaukana takanapäin.Jep, eikös olekin solidaarista tämä äitien välinen vuorovaikutus? Meillä jäi perhekerhoilut parin kerran jälkeen, ei vain jaksanut lähteä ihan vapaaehtoisesti kuuntelemaan sitä vouhkaamista.
Minua taas katsottiin perhekerhossa kieroon koska kestoilin.
Enkä sanallakaan puhunut mitään kestoilusta - vaihdoin vain vaippaa pojalleni, ja samantien viereen ilmestyi useampi äiti selittämään että kestoiluhan on kamalan vaivalloista ja ne vaipat vuotaakin, jne. Tai vaihtoehtoisesti olivat automaattisesti puolustuskannalla selittäen että kyllä mekin kestoiltaisiin mutta kun...
Sama toistui aina, kun pojalla oli kerhossa kestot.
No oli sinulla tarvetta kuitenkin minulle sädekehää sovitella, ja nyt tuossa alemassa viestissä saarnaat siitä kuinka kukin on näissä asioissa omassa poterossaan
Onhan niitä malleja joka lähtöön, alussa täytyy ottaa aika paljon selvää asioista, tilailla netistä, jne. Joten täytyy varmaan olla jonkinmoinen ekoilija tai esteetikko, että viitsii etsiä ne sopivimmat vaipat. Nyt on kaapillinen kauniita ja toimivia vaippendaaleja.
Kertiksiä käytetään matkoilla, ja ne falskaavat aika usein. Mutta en jaksa alkaa etsiä paremmin istuvaa kertismerkkiä, kun kestoilla kuitenkin enimmäkseen mennään. Kun en saa mitään kiksejä siitä hailakasta muovista.
Jep. Ja toinen samanmoinen aihe on imetys.Joo, jostakin syystä kestovaipan vaihto kääntää puheenaiheen varsin usein kestoihin. Itse olen ottanut sen linjan, etten sano yhtään mitään. Hymyilen, nyökyttelen ja vaihtelen vaippaa.