Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin no jotkut elää syödäkseen ja toiset syö elääkseen![]()
Puhutko nyt italialaisena (jolla saatavana ympäri vuoden vihanneksia tuoreena) vai suomalaisena joka saa kotimaasta tuoreena lähinnä salaatin, tomaatin ja kurkun, muut on tuontikamaa eikä varmaankaan kovin tuoreita.
MInä kyllä käytän pakasteita, kasvissuikaleita keittoihin, wokkivihanneksi wokkeihin, lisukkeeksi he-ma-pa ja pikkuporkkanat.
Arvaa :xmas: Jos se syöminen olis vapaaehtoista eikä pakkomielle niin olisikos mun sairaus ihan joku muu![]()
Mietin, että miksei minulla tule ostettua ja käytettyä pakastevihanneksia, niin syy on kyllä siinä, etten oikein tee sellaisia ruokia, joissa ne olisivat jotenkin kätevämpiä. Minusta kyllä maussa tuntuu onko vihannes ollut pakastettu. Ja maku on kyllä yksi tärkeimmistä kriteereistä minulle.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22533199:Tuoreen veroisia? :O
Mä olen lukenut vaan tutkimustuloksia että niistä olis kadonnut jotain.
Mutta en ala vänkäämään ja hyväksyn toki tämän väittämän.Hyvä vaan, ei tartte ahdistua kun kollaa pakastealtaalla.
No mut kato mä kun se on vähän eri asia. Mä vihaan syömistä ja mä vihaan sitä mitä ruoka tekee ihmiskropalle. Jos mä saisin valita ni olisin syömättä vaikka koko loppuikäni. Mut sairas ihminen on sairas. Sit kun tapahtuu kaikenlaista ikävää mä ahmin vaikka raakaa perunaa jollei muuta ole. Tällä kun ei ole mitään tekemistä sen kanssa että mä eläisin syödäkseni![]()
Ruoka on kallista ja yliarvostettua, eikä ihminen pärjää ilman ruokaa eli sitä on pakko syödä. Sitä paitsi suurin osa kaikesta ruuasta on ihan mielettömän pahaa. Esim keitetyt vihannekset ja juurekset. Ja sit se kaikki hyvä on just kamalan lihottavaa. Olis paljon helpompaa jos vaan pystyis olee syömättä.
Muistan sen sun kottikärrykuormallisen paprikoitaAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22533281:Sekä että. Ostan kesäisin runsaasti kotimaisia kasviksia ja säilön. Osan etikkaliemeen, osan laitan pakkaseen. Salaateissa yms käytän tuoreita, mutta kotimainen pakastettu paprika lihapadassa menee talvella siinä missä ulkolainen tuorekin. Ja säästän pitkän pennin...eiku sentin![]()
Muistan sen sun kottikärrykuormallisen paprikoita![]()