Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
me saatiin siskon kans 10mk/tunti kun hoidettiin siskojen lapsia.olihan se kova raha pikkutytölle...ja sillä en osais ottaa nytkään ilman maksua ketään hoitamaan...pikkusisko jo 24v. ni silläkin omia menoja joten mielellään maksan silloin kun pyydän häntä...ihan miten kukanenkin aattelee...taas jos minun äiti tullee hoitaan niin se tuo mulle rahhaa ja ruokaa =)Alkuperäinen kirjoittaja 28.10.2005 klo 15:10 honiska kirjoitti:ei oo mitään virallista lapsenvahtia. lasten kummit vahtii tarvittaessa, isovanhemmat vahtii, ja mun siskot vahtii. mitään mä en niille maksa.
jos olis täysin ulkopuolinen latenhoitaja, ni sitte varmaan maksaisin mut vähän kattoisin kieroon jos joku näistä edellämainituista kävis vaatimaan maksua siitä, että kattoo lapsia vähän aikaa. :/
Alkuperäinen kirjoittaja 28.10.2005 klo 21:49 äiti-80 harmaana kirjoitti:\me saatiin siskon kans 10mk/tunti kun hoidettiin siskojen lapsia.olihan se kova raha pikkutytölle...ja sillä en osais ottaa nytkään ilman maksua ketään hoitamaan...pikkusisko jo 24v. ni silläkin omia menoja joten mielellään maksan silloin kun pyydän häntä...ihan miten kukanenkin aattelee...taas jos minun äiti tullee hoitaan niin se tuo mulle rahhaa ja ruokaa =)Alkuperäinen kirjoittaja 28.10.2005 klo 15:10 honiska kirjoitti:ei oo mitään virallista lapsenvahtia. lasten kummit vahtii tarvittaessa, isovanhemmat vahtii, ja mun siskot vahtii. mitään mä en niille maksa.
jos olis täysin ulkopuolinen latenhoitaja, ni sitte varmaan maksaisin mut vähän kattoisin kieroon jos joku näistä edellämainituista kävis vaatimaan maksua siitä, että kattoo lapsia vähän aikaa. :/