S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2007 klo 14:10 mari kirjoitti:Olen käyttänyt, lähes aina. Esikoisen ollessa pieni meillä ei yksin kertaisesti ollut varaa ostaa uusia tuliteriä kenkiä. Ehkä oltiin itsekkäitä, en tiedä. Esikoinen oli kolmen vanha kun ostettiin ihan uudet kengät kaupasta, nahkaiset kävelykengät.
Ja hänellä ei ole mitään virhe asentoa jalassa.
Myöskään kakkoselle emme ostaneet uusia kenkiä heti ja hänellä ei myöskään ole virheasentoa.
Kuopuksella oli pienenä, noin 2- 3 vuotiaana lievä virheasento. Hänellä oli sekä uusia että käytettyjä kenkiä.
Meille sanottiin päiväkodissa, että kunhan kiinnittää huomiota millaisia käytettyjä kenkiä on. Esim se kantaosa mikä menee nilkkaan, niin sen pitäisi olla virheetön, ei taitteita ym. Lapsen jalalle on tärkeitä, että hän käyttää jalkaansa ja kävelee epätasaisilla alustoilla (metsässä, ojassa...)
Miten se on mahdollista, että esim minun lapsuudessa eli 70-luvulla lähes kaikilla lapsilla oli sisarrusten vanhoja kenkiä, pienestä saakka. Ja harvalla kuitenkaan on sitä virheasentoa. Minun lapsuuden perheessä oli kuusi lasta ja minä olin toiseksi nuorin eli aina sain vanhat kengät. Jalassani ei ole virhettä, ei edes lättänä jalkaa.
Nykypäivänä koitetaan olla parempia kun lapset saa aina uusia kenkiä.
Nykylapset siis saa virheasennon jalkaansa jos ei ole uusia kenkiä. Miksi näin? Ei lapsen jalkaa pelkästään kenkä muokkaa.
=) minä" hömppänä "olen käyttänyt käytettyjä kenkiä lapsilleni jotka EI VIELÄ OLE KÄVELLEET-mutta kun tulee se aika et ne tepastelee olen ostanut heti uudet,sekä sisälle käytettävät, että ulos omat,nehän maksaa paljon, mutta kukapa ei ajattelis lapsensa parasta ja sit kun näkee omat jalat,Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2007 klo 22:48 Säästäjä kirjoitti:Käytättekö lapsillanne vanhoja käytettyjä kenkiä?
Kuinka pahaa on tehdä niin
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2007 klo 22:48 Säästäjä kirjoitti:Käytättekö lapsillanne vanhoja käytettyjä kenkiä?
Kuinka pahaa on tehdä niin