Meneekö kirpparilla kengät kaupaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hinnoittelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hinnoittelija

Vieras
Mietin tässä että veisinkö vanhoja kenkiä kirppikselle. Mulla olis iso kasa talvikenkiä, jotka eivät ehkä enää niin muodinmukaisia, mutta vähän käytettyjä ja ihan siistejä.. hinnaksi aattelin laittaa euron. Mahtaakohan kukaan ostaa kirppikseltä käytettyjä kenkiä?

Myös juhlakenkiä aattelin viedä, niillekin max euro hintaa.

Alkuperäinen kirjoittaja hinnoittelija:
Mietin tässä että veisinkö vanhoja kenkiä kirppikselle. Mulla olis iso kasa talvikenkiä, jotka eivät ehkä enää niin muodinmukaisia, mutta vähän käytettyjä ja ihan siistejä.. hinnaksi aattelin laittaa euron. Mahtaakohan kukaan ostaa kirppikseltä käytettyjä kenkiä?

Myös juhlakenkiä aattelin viedä, niillekin max euro hintaa.

Itse etsin ja ostan lapsille kirpparilta siistejä kenkiä. esim juhlakengät on niin vähän käytettyjä että niitä en koskaan osta uutena lapsille. samoin joka talvi ostan uutta vastaavat kuomat lapsille kirpparilta ja hintaa on ollut aina max3e.

Jos ovat hyväkuntoiset ja vain vähän käytetyt, niin voisin ostaa. Suurin osa kirpparien kengistä on valitettavasti ihan onnettomassa kunnossa ja valmiit kaatikselle.

Olin Valtteri kirppiksellä Helsingissä viikko sitten myymässä. Ensimmäiseksi menivät kengät(!) Olivat oikein hyväkuntoisia, osa kuin uusia. Laatumerkkejä. Hintaa pyysin 10-20e / pari.

Mä tässä odottelen että tulisi tuohon lähellä olevaan avoimeen päiväkotiin kirppis niin veisin sinne laatikollisen kenkiä ja kaikkea muutakin myyntiin. Huutiksessa kun ei mene kaupaksi korkeiden postikulujen takia(?). Ei oikein viitsisi heittää roskiinkaan hyviä ensiaskelkenkiä.