T
Tietoa TAYS:n
Vieras
Hei!
Onko kenelläkään kokemuksta TAYS:n käynnistyksistä, jos mitään ""vikaa"", esim sokerit korkealla ym., ei ole ollut. Odotellaanko siellä viikolle 42 asti vai voiko päästä jo aiemmin?
Onko kenelläkään kokemuksta TAYS:n käynnistyksistä, jos mitään ""vikaa"", esim sokerit korkealla ym., ei ole ollut. Odotellaanko siellä viikolle 42 asti vai voiko päästä jo aiemmin?