käynnistyksistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tietoa TAYS:n
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tietoa TAYS:n

Vieras
Hei!
Onko kenelläkään kokemuksta TAYS:n käynnistyksistä, jos mitään ""vikaa"", esim sokerit korkealla ym., ei ole ollut. Odotellaanko siellä viikolle 42 asti vai voiko päästä jo aiemmin?
 
Mulla käynnistettiin viime raskaudessa yliaikaisuuden vuoksi 41+6 eli odottavat varmaankin yleensä siihen 42 viikkoon. Mulla käynnistyspäivä oli perjantai, eivätkä sitten odottaneet viikonlopun yli, joten siksi nuo viikot.
 
hei!
mäkin haluaisin tietoa samasta asiasta...mulla viikkoja 39 tällä hetkellä.
toivoisin että jo pian käynnistäisivät..koska aivan kauhea paine alapäässä.
 

Yhteistyössä