S
Seksitön
Vieras
Rv 9+5 menossa ja yhdynnässä en ole ollut koko aikana.
Johtuu suurimmaksi osaksi siitä että en uskalla, koska pelkään että alan vuotamaan tai jotain muuta hirveää!
Ja toiseksi halut ei ole olleet kyllä kovin korkealla, mutt mies parka säälittää...
Ajattelin että odotan tuonne 12 viikolle mutta uskallanko sittenkään? Olenko tyhmä vai mistä vois johtua? Olisiko vinkkejä?
Johtuu suurimmaksi osaksi siitä että en uskalla, koska pelkään että alan vuotamaan tai jotain muuta hirveää!
Ja toiseksi halut ei ole olleet kyllä kovin korkealla, mutt mies parka säälittää...
Ajattelin että odotan tuonne 12 viikolle mutta uskallanko sittenkään? Olenko tyhmä vai mistä vois johtua? Olisiko vinkkejä?