Voi itku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Seksitön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Seksitön

Vieras
Rv 9+5 menossa ja yhdynnässä en ole ollut koko aikana.
Johtuu suurimmaksi osaksi siitä että en uskalla, koska pelkään että alan vuotamaan tai jotain muuta hirveää!
Ja toiseksi halut ei ole olleet kyllä kovin korkealla, mutt mies parka säälittää...
Ajattelin että odotan tuonne 12 viikolle mutta uskallanko sittenkään? Olenko tyhmä vai mistä vois johtua? Olisiko vinkkejä?

joo olen hoidellutkin ;) mutta just tuo mietityttää, että jos itselle alkaa halut palailemaan, enkä sitten uskallakkaan olla yhdynnässä niin mitäköhän sitten ?
Tämä varmaan kuulostaa tosi tyhmältä, mutta jokaista pelottaa kai jokin...

panttaa samalla sitten koko raskaus. kaikkea sitä kuulee!! Jos panettaa niin hommiin vaan. Ei meijän esikoinenkaan ulos siitä tullut, ei edes loppuvaiheessa, jolloin sitäkin yritettiin synnytyksen käynnistäjäksi. Kaikkea sitä kuulee!

Nimimerkille k. Taisit vaan provosoida, lapsellista!

Alkuperäiselle, anna ajan ja luonnon hoitaa. Alkuaskaudessa on ihan normaalia ja joskus jopa suositeltavaa välttää yhdyntää, mutta useimmilla raskauden toisella kolmanneksella seksi voi olla jopa antoisampaa, kuin ennen raskautta. Älä siis ota asiasta turhia paineita vaan anna ajan hoitaa. Ja muista, että vauva on kyllä hyvin suojattuna masussasi ja harva mies on niin hyvin varusteltu, että ylettyisi vauvaan saakka ;-D Lisäksi kasvavalle vatsalle sopivien asentojen etsiminen tuo oman lisämausteensa koko puuhaan!

Miten maltat olla harrastamatta seksiä?? Mä tulisin hulluksi ;) Kieltämättä muakin kyllä hiukan huolestutti alussa, mutta kun ottaa silleen ihanan rauhallisesti, niin ei kai siitä mitään pahaa voi tapahtua. Jos tulee niin herkästi keskenmeno, niin sitten oli tarkoituskin tulla!
On meillä nyt sitten jo uskallettu harrastaa vähän ""rajumpaakin"" seksiä ;) Menossa rv 11.

Minulta lähtivät halut kokonaan alkuraskaudessa. Taisimme tasan kaksi kertaa harrastella ensimmäisen kolmen kuukauden aikana. Miehestä näki, että koville ottaa, mutta hän pysyi kuitenkin ihan rauhallisena - suuri kiitos siitä. Nyt kun toinen kolmannes on alkanut, olemme pikkuhiljaa palaamassa normaaliin. Tosin itse akti tuntuu minusta vähän oudolta - ainakin perinteisessä asennossa (vaikka mahaa ei vielä olekaan, niin jonkinlaista painetta tunnen alavatsassa). Samanlaisia haluja minulla ei ole, kun ennen raskautta, ja kuivuudestakin kärsin.

Miehen kanssa juteltiin asia läpi sillä tavalla, että pohdittiin kaksosraskauden mahdollisuutta (jolloin seksi olisi pitänyt jättää tyystin). Ei olisi kuulemma ollut ongelma. Helpotti suuresti, ja nyt on helpompi yrittää taas.

Moi!

Meillä homma hoituu samaan malliin kuin ennenkin, itse asiassa minua tuntuvat hommat kiinnostavan ehkä jopa entistä enemmän:) Mutta niinkuin kaikki asiat raskaudessa niin tämäkin on yksilöllistä, joten ei syytä huoleen!