Munasolun vastaanotto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IlonaA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IlonaA

Uusi jäsen
17.01.2012
4
0
1
Hei!

Onko kenelläkään kokemusta miten tapahtuu tämä munasolun vastaanotto? Me siis tarvitsemme luovutetun munasolun mieheni kanssa.

Tehdäänkö kunnallisella, miten prosessi etenee, millaisella aikatululla yleensä mennään, mitä siinä itseasiassa tapahtuu, onko ikärajaa? Itse olen 39 ja fsh:ni on niin korkea ettei lääkäri antanut mitään toiveita. Ja hän sanoi että ei kukaan aloita hoitoja noin korkealla fsh:lla.

Mistä löydän tietoa!Miten ja mistä aloitan? Auttaisko joku minua tietämätöntä

Hei vaan Ilona. Meille tuli juuri ilmoitus muutama päivä sitten, että meille on luovuttaja löytynyt. Olimme jonossa noin puoli vuotta. Sitä ennen yritimme 2 x ivf hoidoilla ja omilla soluilla. Ennen itse hoitoa oli käytävä psykologin jutulla. Siellä selvisi paljon asioita joita emme olisi itse edes ajatelleet. Nyt laitamme sekä minun että lahjoittajan kkk kierron samoihin aikoihin. 23. päivä jarrupiikki. 6. päivä ultra silloin luovuttaja aloittaa hormoonipistokset. siirtp sitten kuun vaihteessa. siitä kun luovuttaja löytyi aikaa menee noin kuukausi siirtoon.
Olisiko ikäraja suomessa 45v ?

Yksityisellä ollaan Tampereella. Lopullista hintaa vaikea vielä sanoa, mutta uskoisin sen sinne 7000 euroon kipuavan =/ Ollaan siis vasta alkuviivalla. Siirto on tammi helmikuun vaihteessa jos kaikki menee hyvin.

Yhteistyössä