Hei!
Onko kenelläkään kokemusta miten tapahtuu tämä munasolun vastaanotto? Me siis tarvitsemme luovutetun munasolun mieheni kanssa.
Tehdäänkö kunnallisella, miten prosessi etenee, millaisella aikatululla yleensä mennään, mitä siinä itseasiassa tapahtuu, onko ikärajaa? Itse olen 39 ja fsh:ni on niin korkea ettei lääkäri antanut mitään toiveita. Ja hän sanoi että ei kukaan aloita hoitoja noin korkealla fsh:lla.
Mistä löydän tietoa!Miten ja mistä aloitan? Auttaisko joku minua tietämätöntä
Onko kenelläkään kokemusta miten tapahtuu tämä munasolun vastaanotto? Me siis tarvitsemme luovutetun munasolun mieheni kanssa.
Tehdäänkö kunnallisella, miten prosessi etenee, millaisella aikatululla yleensä mennään, mitä siinä itseasiassa tapahtuu, onko ikärajaa? Itse olen 39 ja fsh:ni on niin korkea ettei lääkäri antanut mitään toiveita. Ja hän sanoi että ei kukaan aloita hoitoja noin korkealla fsh:lla.
Mistä löydän tietoa!Miten ja mistä aloitan? Auttaisko joku minua tietämätöntä