M
mahtisonni
Vieras
miten se koko jutu tulee pois äidin vatsasta? näin miehenä haluan tietää. voitte kertoa lisäksi miten voin toimia synnytyksessä vaimolleni apuna.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Ei satu napanuoran leikkaaminen ketään, korkeintaan sitä joka sen leikkaa jos sakset lipsahtaa, se on se napanuora yllättävän sitkeää tavaraa..
Apuna sä oot vaimolles ihan pelkästään olemalla siinä vieressä, ja jos mamma tarvii jotain niin oot ojentelemassa (mulla esim oksennuskippo oli aika tarpeellinen), tai jos mammalle tulee nälkä, haet ruokaa (mulla synnytys kesti 20 tuntia, enkä todellakaan olis voinut olla ilman ruokaa ja karkkia sitä aikaa), vaimosi myös saattaa haluta sinun hierovan selkäänsä tai muuta sellaista.. ponnistusvaiheessa voit myös tukea vaimoasi (minä en sitä halunnut, suutuin vaan kun ukko yritti.. :$ ). Mutta siis juju on se, että olet paikalla.. Se riittää.
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Ei satu napanuoran leikkaaminen ketään, korkeintaan sitä joka sen leikkaa jos sakset lipsahtaa, se on se napanuora yllättävän sitkeää tavaraa..
Apuna sä oot vaimolles ihan pelkästään olemalla siinä vieressä, ja jos mamma tarvii jotain niin oot ojentelemassa (mulla esim oksennuskippo oli aika tarpeellinen), tai jos mammalle tulee nälkä, haet ruokaa (mulla synnytys kesti 20 tuntia, enkä todellakaan olis voinut olla ilman ruokaa ja karkkia sitä aikaa), vaimosi myös saattaa haluta sinun hierovan selkäänsä tai muuta sellaista.. ponnistusvaiheessa voit myös tukea vaimoasi (minä en sitä halunnut, suutuin vaan kun ukko yritti.. :$ ). Mutta siis juju on se, että olet paikalla.. Se riittää.
Miten sä sait syödä? mulle annettiin vaan mehusoppaa ja mehua koko 27h aikana. varalle jos tulee ongelmia ja nukutus.
Alkuperäinen kirjoittaja lentää:Tuohon viimeiseen kysymykseen..
Kaikista tärkeintä (ainakin minulle) on, että mies on läsnä!! ..ei vähättele tai arvostele, ei hoputa.. Jokainen nainen kuitenkin haluaa synnytyksen aikana eri asioita. Joku voi haluta, että häntä hierotaan, toiset eivät halua minkäänlaista kosketusta. Joitakin liika hyysääminen ärsyttää... Helpoin on varmasti kysyä, että mitä nainen haluaa ja tehdä niin kuin on pyydetty =)
Seuraavanlaiset lauseet on sitten ehdottomasti kielletty: "Ei se nyt noin paljon voi sattua", "Meneekö vielä kauan? Salkkarit alkaa kohta", "Minusta sinä et ponnista oikein"
Alkuperäinen kirjoittaja Annipanni:Alkuperäinen kirjoittaja lentää:Tuohon viimeiseen kysymykseen..
Kaikista tärkeintä (ainakin minulle) on, että mies on läsnä!! ..ei vähättele tai arvostele, ei hoputa.. Jokainen nainen kuitenkin haluaa synnytyksen aikana eri asioita. Joku voi haluta, että häntä hierotaan, toiset eivät halua minkäänlaista kosketusta. Joitakin liika hyysääminen ärsyttää... Helpoin on varmasti kysyä, että mitä nainen haluaa ja tehdä niin kuin on pyydetty =)
Seuraavanlaiset lauseet on sitten ehdottomasti kielletty: "Ei se nyt noin paljon voi sattua", "Meneekö vielä kauan? Salkkarit alkaa kohta", "Minusta sinä et ponnista oikein"
Joo! Just näin! Ja omat kännypuhelut vaan tosi harkitusti, eli vaan jos on pakko vastata eikä missään nimessä työpuheluita.. ärsyttävää.