M
"mietiskelijä"
Vieras
Elikkäs olen alkanut miettimään miten saan järjestettyä vauvan hoidon, sitten kun vauva siis syntyy (maaliskuussa), kun esikoisella 3,5v on puheterapiaa. Haluan ehdottomasti olla siellä mukana, se ei ole mikään vaihtoehto että jäisin pois. 1krt/viikossa 45min+matkat 30min edestakas. Mahdollisesti tuo puheterapia siirtyy lapsen omaan päiväkotiin joten matkoihin ei mene sitten kuin 10-15 min edestakas.
Onko muilla kokemusta? Olen miettinyt kaikki mummit, vaarit ja ystävät mutta ei ole oikein ketään sellaista ketä säännöllisesti pystyisi katsomaan vauvaa joka viikko. Sen pitäisi kuitenkin vauvan kohdalla olla sama henkilö ja ehdottomasti pitäisi tietää että se tulee joka viikko onnistumaan, eikä niin että katsellaan sitten viikon päästä taas käykö.. Pitäisikö palkata hoitaja?
Emme ole mitään rikkaita todellakaan joten raha on tuossa se ongelma..
Onko muilla kokemusta? Olen miettinyt kaikki mummit, vaarit ja ystävät mutta ei ole oikein ketään sellaista ketä säännöllisesti pystyisi katsomaan vauvaa joka viikko. Sen pitäisi kuitenkin vauvan kohdalla olla sama henkilö ja ehdottomasti pitäisi tietää että se tulee joka viikko onnistumaan, eikä niin että katsellaan sitten viikon päästä taas käykö.. Pitäisikö palkata hoitaja?
Emme ole mitään rikkaita todellakaan joten raha on tuossa se ongelma..