kaunein palstailija?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hottia kuumaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Pintelin.
Älä ny viiti. :o :laugh:

Viitin viitin :flower: :)
Mä suosittelen ÄLÄ OTA ENÄÄ AINUTTAKAAN SUPPOA!!!!. :xmas: :D

Enhän mää niitä ole alunperinkään ottanut :xmas: Mutta jos sä olet kerta kaunein, niin en mä ala valehtelemaankaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Pintelin.
Älä ny viiti. :o :laugh:

Viitin viitin :flower: :)
Mä suosittelen ÄLÄ OTA ENÄÄ AINUTTAKAAN SUPPOA!!!!. :xmas: :D

:laugh:
minusta IHAA- on kaunein :xmas:
kuka on ihaa?

Risto Reippaan leluaasi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Pintelin.
Älä ny viiti. :o :laugh:

Viitin viitin :flower: :)
Mä suosittelen ÄLÄ OTA ENÄÄ AINUTTAKAAN SUPPOA!!!!. :xmas: :D

:laugh:
minusta IHAA- on kaunein :xmas:
Mikäs hänen nykyinen nikkinsä onkaan, onko tietoa? :whistle:
 
Miten mulle tuli sellainen deja vu-fiilis kun näin tämän ketjun otsikon? Ihan kun tästä olisi keskusteltu "muutamaan" kertaan aiemminkin.
Mutta vastaan että Pintelin, kuten vastasin viime kerrallakin, muistaakseni =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Hölmölän-Iita on mun mielestä tosi nätti. ja Nasuttaja. ja Tumpula. ja Auryn. ja Töllin ruusa. ja Häirikkö. ja...ja...ja niin monia nättejä on :D



:o :ashamed: Kiitsa.

Minä en oikeen muista ketään ulkonäöltä... Paitsi mitä profiileissa joiltakin näkee. Fjongalle ainakin pojot, ja sit Pintelin, Heili Karjalasta, Mitcha, Ruusa jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
kysyin nyt ukon mielipidetta sanoi: pintelin ja kun töllin kuvan näki sanoi johan on pyry harakka,jääkööt tähän mitä kertoi

Onko sun mies sokee?

Äläs nyt tuollaisia epäile; kyllä mäkin tiedän monia miehiä, joiden makuun en ole yhtään.


Ja pyryharakka on johtsilteenkin osuva kuvaus, tottapuhuen. :D




 
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
kysyin nyt ukon mielipidetta sanoi: pintelin ja kun töllin kuvan näki sanoi johan on pyry harakka,jääkööt tähän mitä kertoi

Onko sun mies sokee?

Äläs nyt tuollaisia epäile; kyllä mäkin tiedän monia miehiä, joiden makuun en ole yhtään.


Ja pyryharakka on johtsilteenkin osuva kuvaus, tottapuhuen. :D

En tarkottanu sua
 

Yhteistyössä