Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Viitin viitin :flower:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Mä suosittelen ÄLÄ OTA ENÄÄ AINUTTAKAAN SUPPOA!!!!. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Viitin viitin :flower:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä suosittelen ÄLÄ OTA ENÄÄ AINUTTAKAAN SUPPOA!!!!. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Viitin viitin :flower:![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä suosittelen ÄLÄ OTA ENÄÄ AINUTTAKAAN SUPPOA!!!!. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Viitin viitin :flower:![]()
![]()
kuka on ihaa?Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä suosittelen ÄLÄ OTA ENÄÄ AINUTTAKAAN SUPPOA!!!!. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Viitin viitin :flower:![]()
![]()
![]()
minusta IHAA- on kaunein :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:kuka on ihaa?
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä vastaan et Hensku-80 muiden ei sit tarvitsekkaan vastata yhtään mitään.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:kuka on ihaa?Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä suosittelen ÄLÄ OTA ENÄÄ AINUTTAKAAN SUPPOA!!!!. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Viitin viitin :flower:![]()
![]()
![]()
minusta IHAA- on kaunein :xmas:
Mikäs hänen nykyinen nikkinsä onkaan, onko tietoa?Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä suosittelen ÄLÄ OTA ENÄÄ AINUTTAKAAN SUPPOA!!!!. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Viitin viitin :flower:![]()
![]()
![]()
minusta IHAA- on kaunein :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mikäs hänen nykyinen nikkinsä onkaan, onko tietoa?![]()
Jep, niin taitaa tehdä.Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mikäs hänen nykyinen nikkinsä onkaan, onko tietoa?![]()
taitaa vaihtua aika tiuhaan tahtiin.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:kysyin nyt ukon mielipidetta sanoi: pintelin ja kun töllin kuvan näki sanoi johan on pyry harakka,jääkööt tähän mitä kertoi
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Hölmölän-Iita on mun mielestä tosi nätti. ja Nasuttaja. ja Tumpula. ja Auryn. ja Töllin ruusa. ja Häirikkö. ja...ja...ja niin monia nättejä on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minä:kysyin nyt ukon mielipidetta sanoi: pintelin ja kun töllin kuvan näki sanoi johan on pyry harakka,jääkööt tähän mitä kertoi
Onko sun mies sokee?
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minä:kysyin nyt ukon mielipidetta sanoi: pintelin ja kun töllin kuvan näki sanoi johan on pyry harakka,jääkööt tähän mitä kertoi
Onko sun mies sokee?
Äläs nyt tuollaisia epäile; kyllä mäkin tiedän monia miehiä, joiden makuun en ole yhtään.
Ja pyryharakka on johtsilteenkin osuva kuvaus, tottapuhuen.![]()
sinäkin olet kaunis!Alkuperäinen kirjoittaja HennaN86:kuvia profiileihin niin kerron![]()