kaunein palstailija?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hottia kuumaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
kysyin nyt ukon mielipidetta sanoi: pintelin ja kun töllin kuvan näki sanoi johan on pyry harakka,jääkööt tähän mitä kertoi

Onko sun mies sokee?

Äläs nyt tuollaisia epäile; kyllä mäkin tiedän monia miehiä, joiden makuun en ole yhtään.

Ja pyryharakka on johtsilteenkin osuva kuvaus, tottapuhuen.

En tarkottanu sua

Et? :o

Pintelin ON kaunis, mitä sitten tarkoitit? :/

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Mulla on palstan kaunein vasen niskakorkkiruuvi, ja tyylikkäin sormiluomi sekä kaikkein hienoimmat tossut jalassa :snotty:

Haastan siut tuossa niskakorkkiruuvissa kunhan tää tukka taas vähän kasvaa.. Mulla se alkaa jo ohimolta. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja aleksandra:
Vasta tänne tulin,pakko kysyä mikä tämä kaunein palstailija juttu oikein on ?

Tää on sellainen -että mainitse joku kauniiksi, niin se taatusti saa haukkuja myöhemmin- ketju.

:D

Mistä tiedän kuka on teistä kaunein? teitä tunne ketään,en kyllä välittäkkään saada heti haukkuja vastahan tänne tulin

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
kysyin nyt ukon mielipidetta sanoi: pintelin ja kun töllin kuvan näki sanoi johan on pyry harakka,jääkööt tähän mitä kertoi

Onko sun mies sokee?

Äläs nyt tuollaisia epäile; kyllä mäkin tiedän monia miehiä, joiden makuun en ole yhtään.

Ja pyryharakka on johtsilteenkin osuva kuvaus, tottapuhuen.

En tarkottanu sua

Et? :o

Pintelin ON kaunis, mitä sitten tarkoitit? :/

Että onko sen mies sokee että se pintelin ei ole kaunis

Mistähän johtuu, että nämä tällaiset ketjut aloittaa aina harmaa ja sitten heti ensimmäisten vastausten joukossa ensimmäiseksi kehuttuja jo kehujen kohde jo osaa tulla kiittelemään kommenteista. Hehe heeee

Ei pintelin ainakaan profiili-kuvassaan ole kaunis, pöhöttynyt iho kuin matti nykäsellä, eikä naamaa edes näe.
En tiiä millanen luonnossa on.

fjonga on liian suipponaamanen ja isonenänen, ei mikään kaunotar. Noita-akkaa enempi muistuttaa tai hevosta. Rimppakinttu. Liian pitkä tukka, yli kasvanu.

Töllin ruusan permanentti on ihmeellinen roiti. Naamassa ei ole vikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja faktaa kehiin:
Ei pintelin ainakaan profiili-kuvassaan ole kaunis, pöhöttynyt iho kuin matti nykäsellä, eikä naamaa edes näe.
En tiiä millanen luonnossa on.

fjonga on liian suipponaamanen ja isonenänen, ei mikään kaunotar. Noita-akkaa enempi muistuttaa tai hevosta. Rimppakinttu. Liian pitkä tukka, yli kasvanu.

Töllin ruusan permanentti on ihmeellinen roiti. Naamassa ei ole vikaa.

:o miks sitten sanot sen harmaana?

Mahdotonta sanoa, kuka on kaunein, koska sehän tarkoittaa sitä, että mun pitäisi tietää kaikkien palstailijoiden ulkonäkö, ennen kun voisin valita kauneinta. :xmas:

Yhteistyössä