Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:sinäkin olet kaunis!Alkuperäinen kirjoittaja HennaN86:kuvia profiileihin niin kerron![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:minä :kieh:
pitihän se yx tämmönenki vastaus tulla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minä:kysyin nyt ukon mielipidetta sanoi: pintelin ja kun töllin kuvan näki sanoi johan on pyry harakka,jääkööt tähän mitä kertoi
Onko sun mies sokee?
Äläs nyt tuollaisia epäile; kyllä mäkin tiedän monia miehiä, joiden makuun en ole yhtään.
Ja pyryharakka on johtsilteenkin osuva kuvaus, tottapuhuen.
En tarkottanu sua
Alkuperäinen kirjoittaja aleksandra:Vasta tänne tulin,pakko kysyä mikä tämä kaunein palstailija juttu oikein on ?
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Mulla on palstan kaunein vasen niskakorkkiruuvi, ja tyylikkäin sormiluomi sekä kaikkein hienoimmat tossut jalassa :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja aleksandra:Vasta tänne tulin,pakko kysyä mikä tämä kaunein palstailija juttu oikein on ?
Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:jokainen ihminen on jonkun silmissä kaunis =)
Alkuperäinen kirjoittaja dolly:samperi on niiiiiiiin seksikäs,nami:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja aleksandra:Vasta tänne tulin,pakko kysyä mikä tämä kaunein palstailija juttu oikein on ?
Tää on sellainen -että mainitse joku kauniiksi, niin se taatusti saa haukkuja myöhemmin- ketju.
![]()
Sie unohdit nyt minutAlkuperäinen kirjoittaja Pinki:Hölmölän-Iita on mun mielestä tosi nätti. ja Nasuttaja. ja Tumpula. ja Auryn. ja Töllin ruusa. ja Häirikkö. ja...ja...ja niin monia nättejä on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minä:kysyin nyt ukon mielipidetta sanoi: pintelin ja kun töllin kuvan näki sanoi johan on pyry harakka,jääkööt tähän mitä kertoi
Onko sun mies sokee?
Äläs nyt tuollaisia epäile; kyllä mäkin tiedän monia miehiä, joiden makuun en ole yhtään.
Ja pyryharakka on johtsilteenkin osuva kuvaus, tottapuhuen.
En tarkottanu sua
Et?![]()
Pintelin ON kaunis, mitä sitten tarkoitit? :/
Alkuperäinen kirjoittaja faktaa kehiin:Ei pintelin ainakaan profiili-kuvassaan ole kaunis, pöhöttynyt iho kuin matti nykäsellä, eikä naamaa edes näe.
En tiiä millanen luonnossa on.
fjonga on liian suipponaamanen ja isonenänen, ei mikään kaunotar. Noita-akkaa enempi muistuttaa tai hevosta. Rimppakinttu. Liian pitkä tukka, yli kasvanu.
Töllin ruusan permanentti on ihmeellinen roiti. Naamassa ei ole vikaa.