Ketkä 12 palstailijaa haluaisit nähdä Big Brother-talossa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuka tippuis ekana?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuka tippuis ekana?

Vieras
Itse seuraisin mielenkiinnolla jos mukana olisivat Pintelin, Lunatic, Hernetäti, Emilyn, Tytsi89, Fjonga, Milanna, Jätkä, Töllin Ruusa, Äijä69, Päätön ratsumies ja joku sanavalmis harmaa.

Perusteluna on, että kyseiset nikit tuntuvat ainakin palstakirjoittelun perusteella olevan mielenkiintoisia ja sanavalmiita ihmisiä, luvassa voisi olla kiinnostavia keskusteluja ja tilanteita.:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuka tippuis ekana?:
Itse seuraisin mielenkiinnolla jos mukana olisivat Pintelin, Lunatic, Hernetäti, Emilyn, Tytsi89, Fjonga, Milanna, Jätkä, Töllin Ruusa, Äijä69, Päätön ratsumies ja joku sanavalmis harmaa.

Perusteluna on, että kyseiset nikit tuntuvat ainakin palstakirjoittelun perusteella olevan mielenkiintoisia ja sanavalmiita ihmisiä, luvassa voisi olla kiinnostavia keskusteluja ja tilanteita.:)

Itse aika samoilla linjoilla...Tosin tuo Milanna on mulle ihan vieras tapaus niin sen korvaisin vaikka helmiäisellä ja sitten sinne vois mennä esim. joku kiihkouskovainen tai joku hillitön tiukkapipo...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kuka tippuis ekana?:
Itse seuraisin mielenkiinnolla jos mukana olisivat Pintelin, Lunatic, Hernetäti, Emilyn, Tytsi89, Fjonga, Milanna, Jätkä, Töllin Ruusa, Äijä69, Päätön ratsumies ja joku sanavalmis harmaa.

Perusteluna on, että kyseiset nikit tuntuvat ainakin palstakirjoittelun perusteella olevan mielenkiintoisia ja sanavalmiita ihmisiä, luvassa voisi olla kiinnostavia keskusteluja ja tilanteita.:)

Itse aika samoilla linjoilla...Tosin tuo Milanna on mulle ihan vieras tapaus niin sen korvaisin vaikka helmiäisellä ja sitten sinne vois mennä esim. joku kiihkouskovainen tai joku hillitön tiukkapipo...

vaiks äiti40++ ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
mä voisin olla siellä :kieh: mut mä luultavasti voittaisin koko kisan enkä halua olla lapsestani niin kauan erossa... ;)

Niin, kyllähän ilkeämielisyydellä tuossa kisassa pitkälle pärjääkin!
 

Yhteistyössä