B
beauty
Vieras
Kuka/ketkä ovat mielestänne kaunein nainen? voi siis olla ihan vaikka joku tuttunne tai vaikka julkkis.
Mikä tekee naisesta kauniin?
Mikä tekee naisesta kauniin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja keira:http://www.chinadaily.com.cn/lifestyle/2007-05/22/xin_130504221412745138555.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:hui. noi kaikki oli aikas luisen näköisiä.
en mäkään lihavasta tykkaa mutta kauniit muodot sais olla.
keiran kasvot kyllä kauniit
Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:hui. noi kaikki oli aikas luisen näköisiä.
Samaa mieltä. Mä en nää mitään kaunista naisessa, jolla on teinipojan vartalo. Urheilullinen vartalo ei ole naisella kaunis.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:hui. noi kaikki oli aikas luisen näköisiä.
Samaa mieltä. Mä en nää mitään kaunista naisessa, jolla on teinipojan vartalo. Urheilullinen vartalo ei ole naisella kaunis.
Onko sitten epäurheilullinen vartalo jotenkin parempi naisella?
Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:hui. noi kaikki oli aikas luisen näköisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Catherina Zeta-Jones on kaunis, niin kasvoiltaan kuin vartaloltaankin, en jaksa kuvaa hakea kun varmaan kaikki tietää kenestä puhun![]()