Lapsenkokoinen nainen... huoh

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Urgh!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Urgh!

Vieras
Mikä on mielestänne lapsenkokoinen nainen? Mikä tekee naisesta "aikuisen kokoisen"?

Itse olen 155cm/45kg 22v, siro ja olen totaalisen kyllästynyt muiden naisten naljailuihin, että olen lapsen kokoinen. Samaten myös väitteisiin, että "tämän kokoisesta naisesta" voi olla kiinnostunut vaan joku sairas pedofiili.
Vai pitäisikö minunkin väittää, että jokainen joka pitää itseäni isommista naisista, on jonkunlainen eläimiinsekaantuja ("siiderivalaat", "suomilehmät" jne.")?

No minä itse olen siinä mielessä lapsen kokoinen, että ostan vaatteita, esim. ulkoiluvaatteita, lastenosastolta. En osaa olla asiasta pahoillaan, sillä paljon halvempiahan ne ovat. :)

[QUOTE="moi";25823363]Kuka niin on sanonut? Minä en ole IKINÄ luullut haukuttavan pieniä naisia. Itse olen 180 pitkä hirvi ja haukkuja satelee.[/QUOTE]
Näinpä! "pillu kun hirvellä, ei niin iso, mutta korkealla". Ylevää!

Mulla on parikin kaveria, jotka on sun kokoluokkaa, ellei lyhyempiä. Eikä kyllä koskaan tule haukutuksi, vaan kuulevat lähinnä kateellista hokemista siitä, kuinka olis ihanaa olla niin pieni ja siro. Samoin miehet tykkää todella paljon, kun nainen on pieni. Siis oikeasti lyhyt. 150 senttinen nainen joka on siro, niin miehet on ihan hulluna perässä kuolaamassa.

Mä olen 25 vuotias 156cm ja 43kg ja ihan tyytyväinen itseeni.. Toki kommentteja tulee joskus eikä ne aina ole niin yleviä, mutta täytyy sanoa, että kukaan mies ei ole kyllä koskaan valittanut :D Naisetkin yleensä kehuneet ja "kadehtineet".

No kerroppa sitten mistä mä löydän sellasen "eläimiinsekaantujan", jolle tällänen läski valas kelpais? :D
Ja mä olin nuorempana suht saman kokoinen kun sinä (156cm/47kg), eikä kukaan sanonut "pienestä koosta" mitään pahaa :)
Etköhän sä ole naisen kokoinen tuollaisena :hug: :)
Kyllä mä olisin mielummin pieni ja hoikka edelleen, kun lyhyt ja läski :ashamed:

Yhteistyössä