Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ei jumalauta näitä ketjuja taas
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ei jumalauta näitä ketjuja taas
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ei jumalauta näitä ketjuja taas
näihin on helppo vastata...
en kommentoi B)
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ei jumalauta näitä ketjuja taas
en kommentoi B)
siellänii ootetaa vaa et sua äänestettäis, muistutat tällee omasta olemassa olostas :saint: *fiksu mä*
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ei jumalauta näitä ketjuja taas
en kommentoi B)
siellänii ootetaa vaa et sua äänestettäis, muistutat tällee omasta olemassa olostas :saint: *fiksu mä*
mä kyllä loukkaannun jos mua joku alkaa kauniiksi kehumaan :/
Alkuperäinen kirjoittaja Palstan KAUNOTAR:Minä.
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Alkuperäinen kirjoittaja Palstan KAUNOTAR:Minä.
Johan sen nimikin kertoo :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Palstan KAUNOTAR:Minä. katos PROFIILIIN, mun kuva siellä.
ja mummoni hampaatAlkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja Palstan KAUNOTAR:Minä. katos PROFIILIIN, mun kuva siellä.
Sinulla on varmaan isäsi silmät ja äitisi hymyilevät huulet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Ei pysty kauneinta sanomaan ku tääl on useampi todella kaunis nainen ja eri tavoilla kauniita vielä joten ei pysty sitä nro 1 sanomaan millään.
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Upeita tosi paljon. Jollai tosi upea kroppa tms tai kasvot tai hela hoito
Jos rupee luetteleen niin tulee ku tehtaan ketjulta että..
TavisÄiti
Gloria
Fjonga
Boogyman
Grace
Sankkuli
....
Ja samaan tahtiin jatkus vielä varmaan ainaki 8 nimeä.
mut ääh emmä viitti tästä nousee taas hirvee haloo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Upeita tosi paljon. Jollai tosi upea kroppa tms tai kasvot tai hela hoito
Jos rupee luetteleen niin tulee ku tehtaan ketjulta että..
TavisÄiti
Gloria
Fjonga
Boogyman
Grace
Sankkuli
....
Ja samaan tahtiin jatkus vielä varmaan ainaki 8 nimeä.
mut ääh emmä viitti tästä nousee taas hirvee haloo![]()
olisinki nostanu haloon jos mua ei ois mainittu :kieh:
:heart: :heart: :heart: