näihin on helppo vastata...Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ei jumalauta näitä ketjuja taas
älä muuta sano :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ei jumalauta näitä ketjuja taas
siellänii ootetaa vaa et sua äänestettäis, muistutat tällee omasta olemassa olostas :saint: *fiksu mä*Alkuperäinen kirjoittaja päätön:näihin on helppo vastata...Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ei jumalauta näitä ketjuja taas
en kommentoi B)
mä kyllä loukkaannun jos mua joku alkaa kauniiksi kehumaan :/Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:siellänii ootetaa vaa et sua äänestettäis, muistutat tällee omasta olemassa olostas :saint: *fiksu mä*Alkuperäinen kirjoittaja päätön:näihin on helppo vastata...Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ei jumalauta näitä ketjuja taas
en kommentoi B)
Mut jos joku vaikka keksis sanoo että päättömällä on ainaskin kaunis sydän tai jotain, vaikka se muuten onki ruma? =)Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä kyllä loukkaannun jos mua joku alkaa kauniiksi kehumaan :/Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:siellänii ootetaa vaa et sua äänestettäis, muistutat tällee omasta olemassa olostas :saint: *fiksu mä*Alkuperäinen kirjoittaja päätön:näihin on helppo vastata...Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ei jumalauta näitä ketjuja taas
en kommentoi B)
Johan sen nimikin kertoo :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Palstan KAUNOTAR:Minä.
niin tekeeAlkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Johan sen nimikin kertoo :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Palstan KAUNOTAR:Minä.
Sinulla on varmaan isäsi silmät ja äitisi hymyilevät huuletAlkuperäinen kirjoittaja Palstan KAUNOTAR:Minä. katos PROFIILIIN, mun kuva siellä.
ja mummoni hampaatAlkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Sinulla on varmaan isäsi silmät ja äitisi hymyilevät huuletAlkuperäinen kirjoittaja Palstan KAUNOTAR:Minä. katos PROFIILIIN, mun kuva siellä.
Tätä mieltä minäkinAlkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Ei pysty kauneinta sanomaan ku tääl on useampi todella kaunis nainen ja eri tavoilla kauniita vielä joten ei pysty sitä nro 1 sanomaan millään.
olisinki nostanu haloon jos mua ei ois mainittu :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Upeita tosi paljon. Jollai tosi upea kroppa tms tai kasvot tai hela hoito
Jos rupee luetteleen niin tulee ku tehtaan ketjulta että..
TavisÄiti
Gloria
Fjonga
Boogyman
Grace
Sankkuli
....
Ja samaan tahtiin jatkus vielä varmaan ainaki 8 nimeä.
mut ääh emmä viitti tästä nousee taas hirvee haloo
Tiedän, valtiattareni.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:olisinki nostanu haloon jos mua ei ois mainittu :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Upeita tosi paljon. Jollai tosi upea kroppa tms tai kasvot tai hela hoito
Jos rupee luetteleen niin tulee ku tehtaan ketjulta että..
TavisÄiti
Gloria
Fjonga
Boogyman
Grace
Sankkuli
....
Ja samaan tahtiin jatkus vielä varmaan ainaki 8 nimeä.
mut ääh emmä viitti tästä nousee taas hirvee haloo
:heart: :heart: :heart: