"Kaukosuhde" n.100km välimatkalla kahden aikuisen välillä - voiko toimia? Onko jollakin toiminut? Kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko kummallakin autot?
Ystäväni asuu 100km päässä ja käydään usein ihan vaan iltakahvilla toistemme luona ja nähdää vähintään kerran viikossa. Eihän tuohon matkaan mene kuin reilu tunti?

Kummallakin on autot, ja muitakin kulkuyhteyksiä on tarpeen vaatiessa käytössä noin niin kuin jos nyt sattuisi, että toisella tai molemmilla menisi autot yllättäen sököksi :D

Meillä oli suhteen alussa 400km välimatka. Se tosin päättyi neljässä kuukaudessa, välimatka siis.. Yhteen muuttoonhan se päättyi ja yhdessä ollaan oltu yli 8v.. Joten kai sitä voi sanoa että toimi :) Ei tosin sitä haluttu kumpikaan jatkaa...

Eihän 100km nyt ole vielä mikään välimatka edes? Tonhan ajelee joka viikonloppu ihan huoletta. Mun vanhemmat asuvat 160km päässä ja joskus arki-iltaisinkin saatetaan ajaa kylään.

No eihän tuo 100km ole matka eikä mikään ja jos vielä auto käytössä.

Itse olen ollut kaukosuhteessa ja matka oli hieman pidempi, linnuntietä noin 1670km. Ja saatiin tämäkin toimimaan ja nyt ollaan naimissa ja kolme yhteistä lasta. Ja joo asutaan saman katon alla.

Juu ei oo pitkä matka. Alussa mulla ja miehellä oli 250 km välissä,nähtiin joka viikonloppu ja lomat.
Sitten muutettiinkin yhteen reilun vuoden kuluttua ja samalla polulla ollaan edelleen.

[QUOTE="Vieras";27816244]Me asumme vuoden eri maissa. Kun varautuu matkustamaan silloin tällöin toisen luo ja suht koviin puhelinlaskuihin, niin kyllä se sujuu.[/QUOTE]

Siis asuImme, nykyään jo monta vuotta saman katon alla.

Eihän tuo 100km ole ollenkaan paha matka; jotkut ajavat työmatkanaan tuollaista matkaa päivittäin. :) Ja jos tosiaan molemmilla on autot ja lisäksi tarvittaessa julkiset toimii, niin mikäs siinä. Uskon, että toimii.

Itse olin nuoruudessani kaukosuhteessa, mutta se ei valitettavasti kestänyt. Kariutui matkan takia, vaikka muutinkin huomattavasti lähemmäs muutaman kuukauden kuluttua. Olisi saattanut kariutua muutenki... Kavereita olemme edelleen.

Yhteistyössä