P
piinis
Vieras
tahtoisimme mieheni kanssa kovasti kolmannen lapsen. esikoinen on nyt 5 v ja kuopus 2,5 v. Olin ajatellut että koitan parhaani mukaan ajoittaa kolmannen äitiysloman esikoisen koulunaloitukseen, että olisin sitten kotona aina kun hän lähtee ja tulee koulusta. Noh, koulun alkuun on vielä 2 vuotta ja nyt jo painaa vauvakuume ja ehkä ikäkin (mie 31 ja mies 37) päälle armottomasti...toisaalta, meillä on molempien lapsien "tekemiseen" mennyt kaksi vuotta per lapsi, lisäksi olen saanut useamman keskenmenon. Ja vauvakuume on mulla kroonisena, rakastan vauvoja mutta nyt on ihan hillitön kuume taas!
että antaako palaa nyt sitten vaan ilman ehkäisyä ja tulee milloin tulee...jos tähän kolmoseenkin menee se kaksi vuotta niin sama se olis jo aloitella. Ja voihan se olla että jos tärppää niin menee taas kesken..tai sitten ei vaan tärppää enää ollenkaan!
mutta entä jos se ihme tapahtuukin että tärppää heti?? miten sitten järjestän asiat kun esikoinen menee kouluun...NELJÄNNELLÄ lapsella??
uaaah. pää levii näiden ajatusten kanssa...pitäiskö vaan lopettaa ajatteleminen ja heittää kumit hiiteen. miehelle se sopis mutta itteä vielä kovasti mietityttää.
että antaako palaa nyt sitten vaan ilman ehkäisyä ja tulee milloin tulee...jos tähän kolmoseenkin menee se kaksi vuotta niin sama se olis jo aloitella. Ja voihan se olla että jos tärppää niin menee taas kesken..tai sitten ei vaan tärppää enää ollenkaan!
mutta entä jos se ihme tapahtuukin että tärppää heti?? miten sitten järjestän asiat kun esikoinen menee kouluun...NELJÄNNELLÄ lapsella??
uaaah. pää levii näiden ajatusten kanssa...pitäiskö vaan lopettaa ajatteleminen ja heittää kumit hiiteen. miehelle se sopis mutta itteä vielä kovasti mietityttää.