E
eemi
Vieras
Ihan mielenkiinnosta kyselen, kauan teillä riittäis hermo / kärsivällisyys / rahkeet, odotella miehen "parantumista?
Siis joku ihmeen kriisi, masennus ja työnarkomania hänellä on.
On ollut kaksi vuotta. Töissä käy, mitään muuta ei teekään.
Ei osallistu mihinkään koti puuhiin, on viikossa lasten kanssa noin 2 tuntia.
Sekin aika on kauheaa kaaosta, koska ei jaksa keskittyä heihin, ja lapset tekevät mitä haluavat.
Sanoo siis koko ajan, että kohta tämä muuttuu, mutta mikä se kohta on?
Olen odotellut, koska aina välillä sieltä pilkahtaa esiin se mies, jonka kanssa tein lapset. 99 % ajasta on tilalla joku muu, josta en pidä.
Tietää tekevänsä väärin, haluaa meidät elämässänsä pitää, mutta ei vain itse elä sitä elämäänsä
Itse en voi tehdä oikein mitään, koska olen kuin yksinhuoltaja, vaikkakin paperilla naimisissa. Olen täysin jumissa kaikkien päätösten kanssa yms.
HUOH.
Siis joku ihmeen kriisi, masennus ja työnarkomania hänellä on.
On ollut kaksi vuotta. Töissä käy, mitään muuta ei teekään.
Ei osallistu mihinkään koti puuhiin, on viikossa lasten kanssa noin 2 tuntia.
Sekin aika on kauheaa kaaosta, koska ei jaksa keskittyä heihin, ja lapset tekevät mitä haluavat.
Sanoo siis koko ajan, että kohta tämä muuttuu, mutta mikä se kohta on?
Olen odotellut, koska aina välillä sieltä pilkahtaa esiin se mies, jonka kanssa tein lapset. 99 % ajasta on tilalla joku muu, josta en pidä.
Tietää tekevänsä väärin, haluaa meidät elämässänsä pitää, mutta ei vain itse elä sitä elämäänsä
Itse en voi tehdä oikein mitään, koska olen kuin yksinhuoltaja, vaikkakin paperilla naimisissa. Olen täysin jumissa kaikkien päätösten kanssa yms.
HUOH.