❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

N93
kp 24/30 meneillään, flunssa jatkuu ja satavarma fiilis siitä ettei taaskaan tärpänny. Toivoa sopis, että menkat tulis ajallaan ku oon varannu ne verikokeetkio_O Sittenpä ainaki vähä nytkähtää eteenpäin tämä touhu.
 
Menettämisen pelko on kokoajan läsnä, että jos se meneekin kesken. Jää kemialliseksi? tämän aamuiseen rfsu liuskaan tuli paljon haaleampi haamu kuin eilisen testiin, tosin toi eilinen rfsu on tehty päiväpissasta..
 
@Alinah92 onnea valtavasti! <3 Ymmärrän hyvin tuon menettämisen pelon, mä olin plussattuami aivan hysteerinen - tein varmaan 20 testiä, toivoin ja pelkäsin samaan aikaan. Pyysin neuvolaa lähettämään esitietopaperitkin vasta kun varhaisultra oli ohi, jotenkin ajattelin että menettäminen olisi jotenkin helpompaa jos kotona mikään ei muistuta asiasta. Ja oikeasti joskus melkein puolivälissä raskautta vasta heräsi luottamus, että kaikki voi mennä hyvin. Ei näitä tunteita ehkä ymmärrä joku joka plussaa nopeasti ja helposti, lapsettomuus jättää syvät arvet ja ne pelot ja menettämiset ei lopu plussaan. Mutta yritä ajatella, että se tapahtuu mikä tapahtuu, todennäköisyydet vauvan syntymään on kuitenkin suuret ja stressaaminen ei lopulta auta mitään. Voimia, uskoa ja kärsivällisyyttä sekä kaikkea hyvää sinulle. <3
 
Viimeksi muokattu:
Täällä on ihania uutisia! :love: Toivotaan sydämestäni onnea ja paljon tsemppiä!

Itsellä ollut taas vuoristoradalla vauhtia. On itketty, naurettu, oon ollut ilkeä ja kiristänyt miestä tutkimuksiin ja sit on taas rakastettu lujaa. Voi apua, mitä tää matka vielä meille tekeekään.:geek: Nyt on joku about dpo6 ja menkat lopuillaan. Mies jäi reissuun vielä neljäksi päiväksi, mutta ehtinee kotiin ajoissa (y)

Pakko vähän kysyä ällöjä, sori :whistle: Nyt on taas puuhailtu menkkojen alulla ja lopulla, sillai et vielä jonkin verran vuotoja. Ennen olin jotenkin aivan ylitarkka ettei niinä päivinä kyllä touhuta. Nuttura vissiin höllentynyt molemmilla meillä :whistle: Kun ei enää hirveesti haittaa, kunhan ei oo ne niagarapäivät, jolloin oon ihan tuskissani!! Pakko kysyä, et miten muut; ällöttääkö vai onko mitään väliä vuotopäivien petipuuhilla?
 
Se onni ei kauaa kestänyt, kun sunnuntai aamupäivästä alkoi veren vuoto. Pitkin päivää mukana menkkajomoja ja iltaa kohden ei vuotanut niin paljoa, mutta yöllä taas lisäänty vuoto ja nyt taas ei jomota enään. Eka plussa koko 1v7kk yrityksen aikana, vissiin kemiallinen. Vieläkin rfsu one step näyttää haamua. Menee varmaan pari päivää että raskaushormooni laskee.
 
Täällä käyty aamulla uudestaan seurantaultrassa ja nyt sitten näkyikin johtofollikkeli ja jatkan ovulaatiotestien tekemistä, jospa saisin tällä viikolla plussa testiin. Melkoista pyöritystä pääseekö tässä siirtoon vai ei.

@Alinah92 voi ei!!:cry: Olen pahoillani! :( Mullakin on yksi kemiallinen raskaus takana ja muistan sen surun kun sain melkein kolmen vuoden yrityksen jälkeen plussan testiin ja ei alkanut vuoto, mistä olisin tiennyt keskenmenon tulleen vaan tein uudestaan raskaustestin, joka ei enää ollutkaan positiivinen ja lugesteronin lopetettua alkoi sitten vuoto. :(
 
Täällä käyty aamulla uudestaan seurantaultrassa ja nyt sitten näkyikin johtofollikkeli ja jatkan ovulaatiotestien tekemistä, jospa saisin tällä viikolla plussa testiin. Melkoista pyöritystä pääseekö tässä siirtoon vai ei.

@Alinah92 voi ei!!:cry: Olen pahoillani! :( Mullakin on yksi kemiallinen raskaus takana ja muistan sen surun kun sain melkein kolmen vuoden yrityksen jälkeen plussan testiin ja ei alkanut vuoto, mistä olisin tiennyt keskenmenon tulleen vaan tein uudestaan raskaustestin, joka ei enää ollutkaan positiivinen ja lugesteronin lopetettua alkoi sitten vuoto. :(

Kiitos. Eilen kaupan 10miu puikkotesti näytti aika selvää 2 viivaa mutta ei kirkuvaa plussaa ja tänään toi rfsu One step haamua. Tää on niin syvältä! No toivottavasti tää ei estä meitä pääsemästä hoitoihin/tutkimuksiin..
 
N93
@Alinah92 Nii syvältä perseestä tommonen ! :poop:
Mää tulin sillon just vuoden yrittämisen kynnyksellä raskaaksi, joka meni kesken, meille tuli 2 kk kaavinnasta lääkäriaika mut se piti perua ja nainen toivotteli onnea vain yritykseen :censored:
Nyt tammikuussa saadaan taas uus lähete sit. Toisaalta, ymmärrän että meitä ei vielä otettu mihinkää ku todistetusti raskaaksituleminen voi onnistua ilman apuja; alkio ja sykekkin havaittu. "Oli vaan huonoa tuuria" mitä on kyllä tässä projektissa riittänyt.
 
Perjantain labra tulokset tullu nyt omakantaan. Otettu hcg arvo pissasta silloin. Ja se oli negatiivinen. :eek:
Mutta mä olin ymmärtänyt että se ois otettu verestä, ei näköjään.

Nyt tullu omakantaan perjantain verikokeen kaikki tulokset, esim hcg arvo on nega. Että en tiedä sitten mistä mulla on hcg koholla kun kerta testitkin näin näyttää.

8.9.2017 10:05 B -PVKT
8.9.2017 10:05 B -Leuk 6.4
8.9.2017 10:05 B -Eryt 4.84
8.9.2017 10:05 B -Hb 144
8.9.2017 10:05 B -HKR 41
8.9.2017 10:05 E -MCV 85
8.9.2017 10:05 E -RDW 14
8.9.2017 10:05 E -MCH 30
8.9.2017 10:05 E -MCHC 349
8.9.2017 10:05 B -Trom 156
8.9.2017 10:05 B -HbA1c 33
8.9.2017 10:05 fP-Gluk 5.9
8.9.2017 10:05 P -ALAT 19
8.9.2017 10:05 P -K 4.0
8.9.2017 10:05 P -Krea 70
8.9.2017 10:05 P -Na 139
8.9.2017 10:05 P -TSH 1.75
8.9.2017 10:05 P -T4-V 13
8.9.2017 10:05 Pt-GFReEPI 104
8.9.2017 10:05 U -hCG-O negat
 
@Alinah92 Nii syvältä perseestä tommonen ! :poop:
Mää tulin sillon just vuoden yrittämisen kynnyksellä raskaaksi, joka meni kesken, meille tuli 2 kk kaavinnasta lääkäriaika mut se piti perua ja nainen toivotteli onnea vain yritykseen :censored:
Nyt tammikuussa saadaan taas uus lähete sit. Toisaalta, ymmärrän että meitä ei vielä otettu mihinkää ku todistetusti raskaaksituleminen voi onnistua ilman apuja; alkio ja sykekkin havaittu. "Oli vaan huonoa tuuria" mitä on kyllä tässä projektissa riittänyt.
Niijust, no me saadaan lähete naistenklinikalle jos näissä labroissa arvot ok. Miehellä taisi olla leukkarit vähän koholla...
 
  • Tykkää
Reactions: N93
@-dino- no saalis oli onneton! Ilmeisesti epäkypsiä oli ollut paljon, koska vaan 4 oli hedelmöittyny ja loppuviimein 3 jakautunut. Nyt on yks siirretty ja 2 heivattu pakkaseen oottelemaan mahdollista myöhempää tarvetta. Todella on toiveet korkealla, että tärppäis nyt jo tästä ja ne kaks jäisi sitten sinne jonnekin hamaan tulevaisuuteen. Vaikka pistäminen ja punktio olikin tosi iisejä, niin eipä niihin uudemmin kuitenkaan halua :) joten odotellaan ja katellaan :)
 
@Alinah92 pahoittelut! :cry: se on niin surkeeta kun ehtii jo innostua hiiteen ja putoaa korkealta :poop:

Täällä on hermo pinnassa. Voi juutana mää sanon, että voin pistää itteäni vaikka maailman tappiin ja punktioonki voisin uudelleen mennä mutta noita lutinuksia ei enää ikinä :mad: oon käyttänyt niitä nyt kaks päivää ja oon nyt jo ihan kypsä koko hommaan. Kamelin selkä on virallisesti katki :D
 
Heippa pitkästä aikaa!
Ensinnäkin, @Alinah92 olen pahoillani

Täällä dpo-1. En eilen testannut, mutta limat kyllä oli jo olemassa ja kipuja. Tein sitten äsken tokasta pissasta testin niin oli jo 1.5 minsan kohdalla taas kirkuvan punaista viivaa.. :LOL: Vähän on jotenkin semmonen "luovuttanut" olo, eikä jaksa enää uskoa tähän hommaan. Kauhea väsymys on koko ajan, välillä huimaa ja välillä on huono olo muuten vaan. Ei, en ole raskaana, on testattu. Eiköhän tämä tästä taas iloksi kohta muutu :whistle:
Tässä vielä testi kuivuneen, tämmöstä näin räikeää ilmestystä ei vielä olekaan tullut http://aijaa.com/WwMw46
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Paips ja Jennipä
Tänään lääkäri soitteli labratuloksista ja mun arvot oli hyvät, mutta miehen leukkarit oli vähän koholla ja sit hänellä on kilpirauhasen liikatoiminta. Joku lääkitys varmaan tohon liikatoimintaankin on? No mutta lääkäri sit sanoi että miehen pitää käydä 6 viikon päästä uusinta verikokeissa ja että tää ei estä meitä hoitoihin pääsyssä. Että lääkäri sanoi nyt pistävänsä lähetettä naistenklinikalle. :)
 
@Alinah92 tosi kurja että ei kestänytkään :( niinku jostain oisin lukenu että labrassa ei mitää haamuja tuijotella että ne on sit negoja jossei kunnolla näy. (Mut tää on vaa palstalta bongattua..) Oisivatpa ottaneet verestä nii silloin ois tulos ollu selvä. No hyvä että lähetteen nyt kuitenki saatte :) tsemppiä ❤

@Josia ei touhuta. Joskus kokeiltu. Ei ollu meidän juttu :D

@kunnon kinttaat voi ei :D voin vaan kuvitella mitä on luvassa.. No toivottavasti ei tarvita enempää siirtoja tällä erää :) millos testailet?

@Nonsk melkonen o-plussa :O

@Jennipä eiii. Aivan perseestä tollanen touhu kropalta. :( ei varmaan oo menkat alkanu?

@haaveistatotta ihanaa! Ompa kiva ku tulee taas jännättävää ku ite joutuu vielä hetken odotella :)

Enää kuitenki alle kaks kuukautta. Koskaan oottanu marraskuun pimeitä päiviä näin paljo :D :D
 

Yhteistyössä