❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Munkin omasta voi laittaa kiertopäivät pois eli haaveistatotta | 2.lapsi | yk 14 | ya 7/16
Kuukautiset alkoi tiistaina ja päivitin tuohon samalla. Tässä kierrossa näyttäisi enemmän lupaavammalta, että siirto luonnolliseen kiertoon voisi onnistua ja soittelen huomenna klinikalle kun mun "herätyskello" eli lapsi ei herännytkään tänään normaaliin aikaan vaan päätti nukkua tunnin pitempään :D pitää huomenna varmuuden vuoksi laittaa herätys, että, herään oikeaan aikaan :)
 
Dpo9 päivät matelee... Pelottaa ja vähän alkaa jo surettaakin valmiiksi...

@-dino- Olipa kurjaa.:unsure: Keksisikin jonkun napakan, mutta ystävällisen vastauksen näihin uteluihin! Voisiko sitä vaikka tiedustella täti-ihmisen avioliiton vakautta tai sänkypuuhien tiheyttä. :geek:
 
@Josia kyseinen rouva eronnut ja hyvä ku ei oma alotteisesti kerro omista sänkypuuhista :D :D kyllä niin on vituttanu tämä ilta, miksi ihmisten pitää olla niin ajattelemattomia. Onneks hänen kohdallaan pidin turpani kiinni koska tästä ongelmasta tietäis muuten jo koko lääni.. :(
Täälä joku dpo 4 tai 5, aika todellaki matelee. Meinasikko testata vai ootella menkkoja?
 
Täällä kp26/29 ja dpo11. Oireita ehkä on tai sitten ei.. Voi olla menkkaoireita tai sitten sitä parempaa??! En uskalla testata, otan mielummin menkat kuin negan. Yritän sinnitellä perjantaihin, kun torstaina olis se 14vrk Pregnylistä. Katotaan kuinka pitkälle pinna riittää.. :ROFLMAO:
Ja noista kommenteista, voi perkele.. Tsemppiä vaan kaikille!!
 
@-dino- Mä oon vähän samalla linjalla kuin @ToukkaHaave87. Eli että yrittää vielä sinnitellä. Pakko tosin tunnustaa, että huvikseni ovistestillä leikin ja aika vahvat viivat dpo8, mutta eilen ei mitään. Eli senkin takia jo ketuttaa, että pitää itteä kiusata tuommosilla... o_O Tosin lauantaina saattaa olla illanistujaiset, että ehkä on kuitenkin viimeistään sillon testattava, jos ei tuhruttelu ole alkanut.
Mitä oireita @ToukkaHaave87 ?!:):whistle:
 
Oireita, hmmm.... @Josia
Nooo..

Järjetön turvotus ollu sieltä mahdollisesta oviksesta saakka
Nukkuminen selällään ikävää, kun alavatsaa kiristää oudosti
Päivittäin erilaisia nippailuja mahassa
Flunssaoireet, nuhailua ja kuumeen tunnetta ollu tänään
Väsymystä

Kaikkea tätä vois olla ihan mistä tahansa muustakin syystä, eli yritän pysyä pessimistinä. Kun tunnetusti pessimisti ei pety.... Tosin... :ROFLMAO:

Munasolu ultrassa hyvänkokoinen
Limakalvo hyvän paksuinen
Pregnyl pistetty ja melko varmasti ovis tapahtunut tuntemusten perusteella
Ovis hyödynnetty tehokkaasti

Että näin, yritän siis pitää jalat maassa, koska oon jo niin monta kertaa pettyny, mut sit jotenkin tekis mieli hyppiä pitkin seiniä, koska nyt se olis NIIIIIN mahollista... :LOL:

Että näin...
 
Onnea @ToukkaHaave87, olisko teillä la toukokuussa sit? :)

Ja toivon et @Josia saisit kans nyt plussan! Oikeestaan koko ketju sais kyl tyhjentyä plussanneisiin.

Nyt uskallan tulla kertomaan tänne kuulumisia, eilen saatiin tietää verikokeiden tulokset ja meille olis tulossa kromosomeiltaan terve lapsi :love: meni melkein 4kk ennenku uskoin todeksi et onnistuttiin. Sukupuolikin on tiedossa mut se pidetään vielä toistaseksi omana tietona :) Nyt on menossa 14.raskausviikko ja rakenneultraan enää 1,5kk. Lastenvaatteita saan ostaa miehen mukaan vasta puolivälin jälkeen.
 
Ihania plussa uutisia! Onnea tuhannesti! :love: Tosiaankin edellisistä oli jo aikaa.

Minun lähetelipuke tuli, siinä vain että labroihin syysloman aikana ja siitä noin pariviikkoa niin lääkäri soittaa tuloksia ja kertoo jatkosuunnitelmaa. Sitä en kyllä tiedä miksi mun pitää mennä otattamaan ne ennen 9 ja paastota pitää 10h. Prolaktiinihan oli että mielummin 10 jälkeen?
 
Ihania uutisia molemmat @rosmarin ja @ToukkaHaave87 :love:

Mulla on tänään ne illanistujaiset ja varmuudeksi testasin negan, dpo12. Ovulaatiotestin heitin kaveriksi, koska r-testi ei valitettavasti ollut herkin. O testiin hentoa viivaa, r-testi puhdas nega. Tekis mieli perua ilta vitutuksen vuoksi, mutta "kai se on mentävä, kun vielä pääsee" :poop:
 
Mukavaa sunnuntaita täältä..

Eilen oli meillä miehen ystävän häät ja se plussan piilotteluhan meni sitten ihan vihkoon.. :ROFLMAO:
Oli tämmöinen pyötiin tarjoiltu neljän ruokalajin illallinen. Pöydässä miehen ystäviä ja heidän vaimot/tyttöystävät. Neljä miestä ja kolme naista, yksi naisista "reilusti raskaana" eli 7.kuulla. No aluksi viinitarjoilu, mulle ehdittiin viiniä jo kaataa, kun ehdin huikata että ei sittenkään. Tarjoilijalta kysymys: "otatko alkoholitonta viiniä?" TOSI nopea nyökkäys, muut hieman oudosti vilkuili.. Alkuruokana graavisiikaa ja jotain muuta. Söin kaiken muun ja työntelin sitä kalaa sitten lautasen reunalta toiselle.. Huomasin nyt, että samaa teki tämä toinen "ei raskaana" oleva. Huomasin samalla, että hänkin ottanut viiniä, mutta vaihtoivat miehensä kanssa aina tyhjää lasia päikseen.
No ruokailu meni ja jossain kohtaa mun mies tuli siihen pöytään ja totes vaan, että taitaa kaikki tän pöydän naiset olla raskaana :LOL: No me hetki toisiamme katseltiin ja yhdisteltiin näitä ruokailun tapahtumia ja purskahdettiin sitten nauruun. Kun sitä sitten käytiin läpi, ni hän oli saanut plussan testiin torstaina ja minä perjantaina. Mutta eipä tarvinnut tätä asiaa enää sitten suuremmin salailla loppuiltana :)

Huomenna meinasin soitella sinna TAYSiin, että mitenkä plussan jälkeen. Siirtyykö ultrat ja muut nyt tänne kotipaikkakunnalle? Onko kellään kokemusta lapsettomuuspolin toiminnasta tässä vaiheessa?
 
@ToukkaHaave87 aika hauska sattuma :D

Miks pitää piinailla nyt näin kauheesti!! :D ehkä sitä sisimmissään toivoo vielä sitä luomuplussaa vaikka ei sitä kahteen vuoteen oo näkyny. Tänää pakko testata ku pääsee kotiin. Dpo 10 ja IHAN kamala ummetus ollu pari päivää. Voi toki johtuu muustaki ja plaaplaa..

Käykö muilla sääliks just yrityksen aloittaneet? Mua surettaa ihan kamalasti ku innoissaan kirjoittelevat tavaroista ja lastenhuoneista ja heidänki joukossaan on varmasti joku joka joutuu odottamaan vielä pitkän aikaa. :( vai oonko vaan outo?
 
@ToukkaHaave87 lämpimästi onnea!! :love: olitteko siis ehtineet aloittaa tayssissa jonkun hoidon jo ensikäynnin jälkeen? Mulle laitettiin tayssista lähete varhaisultraan tampereelle äitiysultraan jossa siis tehdään kaikki ultraääni tutkimukset.

@kiuski pahoittelut negasta :( ja onnea uuteen siirtoon!

Pahoittelut myös muille negan testanneille!

Omia kuulumisia: nyt on menossa 19+4 ja liikkeitä on ruvennut tuntumaan päivittäin silloin tällöin :love: oltiin reissussa euroopassa sen 10pvää ja perjantaina kotiuduttiin.. mentiin vielä reissussa kihloihin! :love: Torstaina on rakenneultra vihdoinkin! Tuun sitten kertomaan kuulumiset.
 
Onnea @ToukkaHaave87 ! Ja onnea myös jo pidemmälle ehtineille odottajille :love:

Ja tervetuloa @N93 !

Piinaajille pitkää pinnaa!

On: kierto tosiaan venähti parilla päivällä mutta päästiin silti aloittamaan pistokset. Pistäminen vähän jännitti mutta osottautu kuitenkin helpoksi hommaksi. On myös ehditty käymään jo ultrassa missä havaittiin 19 kasvanutta rakkulaa joista yli kymmenen jo isoja! Limakin oli paksuuntunu erinomaisesti joten punktioaika on varattuna. Jännittää ihan hirveästi :)
 
Joo @Kinder_Kitty meillä lähdettiin liikkeelle ovulaatioinduktioilla ja nyt oli toinen hoitokierto menossa, josta tärppäs :)
Tänään sain yhteyden sinne TAYSiin ja haluavat sen alkuraskauden ultran tehdä siellä, varmaan sitten ne loput hoituu täällä kotipuolessa. Nyt ohjeisti ottamaan yhteyden omaan neuvolaan, niin sekin homma lähtee liikkeelle.
Eli eka ultra, se varhaisultra (??) on nyt viikolla 8, oon sillon 7+6. Jännää!! Selvittäispä sinne saakka (ja siitä loppuun asti) :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kinder_Kitty
Juurikin näin @Kinder_Kitty , helpommin sanottu kuin tehty tuo sressaamattomuus.. :ROFLMAO: Mutta yritän..
Sen tässä muutamassa päivässä on huomannut, että kun on tekemistä, niin ei ehdi kuulostelemaan itseään niin kovasti... Tänään flunssassa kotona koko päivän, ni voi jestas että jokainen nippaus ja muljahdus tuntuu maailmanlopulta..
Mitenköhän tässä alkuraskaudessa uskaltaa vielä harrastaa?? Kun mulla kuulunut sählyn pelaaminen ohjelmistoon 2-3x/vkossa. Pitääköhän lopettaa heti vaiko hetken päästä??
 
@ToukkaHaave87 ihan normaalisti voi harrastaa liikuntaa varsinkin kun olet ennenkin raskautta sählyä pelannut :) liikunta on hyvästä ja tietty täytyy muistaa kuullostella omaa oloa liikkumisen aikana et jos tuntuu epämukavalta niin sitten hidastaa :). ja nippailut kuuluu asiaan. itelläkin ollut menkkajomoja satunnaisesti kohdun kasvaessa eli normaalia on :).
 

Yhteistyössä