@ToukkaHaave87 oikein muistat, on siis kokemusta.
Mulla oli ongelmana luomuna kovin epäsäännölliset, osin ovuloimattomat kierrot, ja jos ovulaatio tapahtuikin, limakalvo oli vaan muutaman mm paksuinen ja luteaalivaihe ~viikon. Tämä seurausta monirakkulaisista munasarjoista. Tätä lähdettiin korjaamaan ensin pelkillä letroilla, jotka kasvatti follin hitaahkosti, mutta labrakokeen perusteella ovulaatio oli kuitenkin tapahtunut. Luteaalivaihe jäi viikkoon tässä pelkässä letrokierrossa eikä limiskään ultrassa mikään mahtava ollut.
Seuraavassa kierrossa letrot ei kp11-12 olleet mainittavasti follia kasvattaneet, jolloin piikitin muutaman päivän menopuria, jolla folli kasvoi ja limakalvokin paksuni. Folli irroitettiin pregnylillä ja käytin Lugesteronia luteaalivaiheen tueksi.
Kolmannessa letrokierrossa pelkät letrot oli yllättäen kp12 kasvattaneet ~20mm follin, joka irrotettiin pregnylillä ja käytin taas lugesteronia tueksi. Tämä kierto päättyikin raskauteen. Mun gyne sanoi silloin, että edellisen kierron lugesteron todennäköisesti auttoi tätä seuraavaakin kiertoa, kun luteaali oli normaalinpituinen ja limakalvo kasvoi hyvin, kuulemma joskus boostaa seuraavaakin kiertoa.
Toivottavasti sulla tuottaisi bemfola+pregnyl tulosta.
Mun mielestä limakalvon paksuus kuulostaa ihan hyvältä ja sehän ehtii vielä paksuuntuakin. En muista tarkkaan sun taustoja, oliko sulla todettu ovulaatiossa ongelmaa vai onko tarkoitus vaan boostata omaa ovulaatiota? Tulipa pitkä sepustus mutta mulla ratkesi koko homma jälkikäteen ajateltuna tosi nopeasti, kun ongelmaan päästiin pureutumaan.
@Jennipä mua kiinnostaisi kuulla miten sulla menee clomien kanssa, onko ollut jo seurantaultraa?
@kiuski voihan
Sydämestäni toivon parempaa onnea uuteen siirtoon.