❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Ootko bongaillut muita oireita @Kinder_Kitty ?

Tänne nyt kyllä kuuluis suuri keväinen plussa-aalto ja hyviä tuloksia tutkimuksista, säännöllisiä kiertoja ja munasolun irtoamisia!! Toivottavasti kevät tuo rankan tien taivaltaville edes hiukkasen toivoa mieleen. <3 Aikamoista tunnemyrskyä on täällä itse kukin joutunut käymään läpi.
 
  • Tykkää
Reactions: Lumi87
Voi kun me @Kinder_Kitty saataiskin lähipäivinä onnitella sua! Onko sulla nyt menossa just se 10 päivää pregnylistä? :love:

Alkoi viiltää vasemmalta alavatsalta aamulla, täsmäis munasolun irtoamiseen pregnylin jälkeen, aika tarkalleen oli se 1,5vrk kulunut. Nyt on pari tuntia viillellyt koko alamahaa, että toivottavasti se munasolu nyt irtos. Kipu tuntuu kyllä siltä että se varmaan räjähti samalla tuhanteen osaan. :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: aavalvar
@Lumi87 juu tänään on juuri 10pvää pregnylistä.. eli jännät päivät nyt tiedossa.. voi apua sentään! miten mää saan ees nukuttua! :LOL: mut mää oon kyl ite niin varma et nyt ollaan raskaana meinaa tää pahoinvointi on jotain ihan uskomatonta..edes keskenmenneessä raskaudessa se pahoinvointi ei ollut näin kamalaa..
@aavalvar muita oireita ei ole kun tuo pahoinvointi..ja tänään huomasin et nyt vatsa turvottaa...meinaan mulla on toiminut vatsa joka päivä mut tänään ei :D ja ainiin mulla on myös kuuma ja yöllä hikoilen nukkuessa..
 
  • Tykkää
Reactions: Lumi87 ja aavalvar
@Kinder_Kitty kyllä nyt jännittää sun puolesta! :love:

@Josia ompa tosi kurjaa :( jospa se vaan tarvii enemmän aikaa sopeutua. Eikö sitte kävis että tutkittais ja jossei vikaa oo niin sitte luomuilua?

Ja voi v*ttu minä sanon. Joo ei oo tulokset tullu. Labran täti vaan toivotteli että ehkä tälläviikolla.. Mää en kestä :cry::cry: Eihän siinä nyt voi kestää niin kauaa.. hukanneet varmasti. :cautious:
 
@-dino- mitä hittoa :mad: Eikö siitä ole jo reilusti yli kaksi viikkoa kun se näyte vietiin o_O Alkaa suututtaa jo muakin! Todella toivon että se vastaus sielä pian tulee!

@Kinder_Kitty mä niin toivon että oot oikeessa! :love: Mul on tänään ollut etova olo mutta menee kyl suoraan pregnylin piikkiin... Onks sulla tullut ikinä siitä vatsakipuja? Mulla oli kauheet kivut tänään aiemmin.

Piti sit munkin huvin vuoksi pissiä raskaus- ja ovistestiin. :ROFLMAO: Niin paljon on hcg:tä kehossa että one stepiinkin tuli kunnon viiva lähes samantien ja ovistestin testiviiva puolet tummempi kuin kontrolli. Voi tätä kotilaboratoriota, voi kun joku päivä olis oikeesti raskaustesti tuon näköinen <3
 
@Lumi87 joo on siitä jo reilu 3 viikkoa. Näyte siis lähetettiin toiseen labraan tutkittavaks, ja kun tää lähettävä labra saa sen tuloksen nii laittavat sen meille postissa. Eli siis vaikka huomena saisivat tuloksen niin postissa se matkaa kuitenki pari päivää.

Mistäs mää saisin pregnyliä. Määki haluan pissiä positiivisen tuloksen !! :D:D
 
@-dino- jep :D eikun lääkärstä vaan pyytämään ;) mäkin vähän just sillä ajatuksella testailin ajoissa kun halusin nähdä miltä se toinen ihana punainen viiva näyttää:ROFLMAO: jos en sitä vaikka koskaan enää näkis.. mut nyt taitaa ehkä olla meidän vuoro taas, jospa tällä kertaa saatais nyytti syliin asti :love:
 
Jos on nyt niin että olen raskaana, niin saanhan kirjotella tänne ketjuun velä viikonlopun ajan.. en uskalla kyllä siirtyä odotuspuolelle ennen viikonloppua.. tulee olemaan haikeaa lähteä tästä ketjusta jos siis pääsen lähtemään :)
 
Jeee mahollisesti uusi plussa tänne ketjuun! :) <3

@-dino- voit vähän nikkaroida ja tehdä positiivisesta ovistestistä raskaustestin? ;):ROFLMAO: On kyllä :poop: ettei oo teidän tulokset tulleet?!

Hei naiset, mulla alkaa kai vihdoin olla ovis käsillä! :love: Mun ovistesti oli vahvahko, pitää tehdä vielä tänään uudelleen. Kaipa se huomenna sit ois plus. Vihdoin. Tästä kierrosta tulenee n.36pväinen. Tosin miksi mulla on ollut viikonlopusta asti ja ekaa kertaa koko yrityskautena semmonen olo että tää on meidän kierto? o_O
 
  • Tykkää
Reactions: aavalvar ja Yuna
ennen syömistä oli hyvä olo.. ruoka maistui hyvältä, mutta heti syömisen jälkeen järkyttävä pahoinvointi :sick: semmonen olo et vois työntää sormet kurkkuun..mut mitään ei tulis kuitenkaan.. tän on pakko nyt olla raskausoire ei tämmösiä oireita nyt voi olla ilman raskautta :cautious:
 
@Kinder_Kitty oot sää raskaana ku noin hassuja kysyt :D mun puolesta saat kirjotella täälä niin kauan ku susta itestäs tuntuu. :) itekki miettiny että on kyllä hakeeta jos sitte joskus "joutuu" lähteen tästä ketjusta tonne plussanneisiin :s ja jos toi sun kroppas nyt keksii noita oireita nii antsaitsee kyllä kymmenen raipaniskua! :D
 
@Nonsk huippua, onnea oviksen lähestymisestä :)

@Kinder_Kitty ihan höpöjä tosiaan kyselet, musta täällä saa keskustella just niin kauan kuin tuntee tarvetta <3 ja mä ainaki mieluusti kuulisin myös raskauskuulumisia :) Et pidä meitä jännityksessä vaan tuut HETI aamulla raportoimaan testin tulosta. :love:

@-dino- onpa kyllä kurjan hidasta toi tulosten saaminen kun paikasta toiseen niitä lähetellään. :( Pregnyl on kyllä huippu jos se saa muniksen irtoamaan ja aika hauskaa olla valeraskaana. :ROFLMAO:
 
Voi suuri kiitos teille ihan jokaiselle tsemppauksesta! <3 Kultaa kalliimpaa!

@Lumi87 Kyllähän se mies tosiaan jo kaikkia rankkoja hoitoja oli googletellut. :whistle: Ei ihme et pelottaa. @Yuna Järjellä, kun jaksaa ajatella, niin ymmärtäähän nämä pelot. Ja kiva kuulla oikeasti sinun suustasi sitä toista puolta, vertailukohta oli tärkeä. :) Ja tosiaan perustelun hyväksyn mieheltä, huonot uutiset olisi nyt hänelle tähän tilanteeseen liikaa, kun on muutakin huolta.

Ja tosiaan jos selvittämään lähdetään, niin jääräpäinen olen siinä, että sit molemmat tutkitaan, vaikka olisikin se kaikkein helpoin ja vain minulle tehtävä hoito. Pieni vaiva kuitenkin kaikkeen muuhun naiseen kohdistuvaan verraten. Ja erityisesti tärkeää tietoa kokonaisuuden kannalta, yksin kun on vaikea raskautua.

Ja erityisesti vielä @Kinder_Kitty onnen tuulia nyt! :love: Näitä uutisia tarvitaan!
 
Noniin n kyllä siinä pregcheckissä näkyy edelleen aika hailakka se toinen viiva et minusta on aika samanlainen kuin eilenkin ei ainakaan tummempi mut kyl sen näkee.. huomenna luulis olevan jo sit tummempi jos on oikeesti tosi kyseessä.. voi apua miten mua jännittää huominen aamu :D mies on kyllä hassu no toisaalta ymmärrän häntä ihan hyvin kun ottaa huomioon sen km:n.. näytin miehelle kuivaa testiä niin viivanpaikka kuulemma :D kuulemma oli selkeempi kuvassa... mies sanoikin no et on hieman skeptinen vielä ja uskoo sitten kun tulee kunnon viiva tai sitten kun ultrassa käyty ja nähty.. no ymmärrän ihan hyvin hänen fiiliksiään.. mutta ei tuo testi oo nyt viivanpaikkaa nähnytkäään meinaan se eilinen(y)
 
Kuvaa tulee ihan justiinsa..mut miten musta nyt näyttää siltä et on ehkä hitusen haaleampi kuin eilen.. ja siinä ei ole samanlailla sitä punertavaa kuin eilisessä :cry: niinkö nyt onkin et reagoi eilinen vielä siihen pregnylin jämiin:cry: no iteppä testasin.. mut onpas sit ihania oireita jos en ole raskaana... ei taida meille tulla marraskuunkaan vauvaa:cry: no huomenna uutta testiä vaan..

http://aijaa.com/BLzSgv
 
no nyt siihen on ilmestyny punasta väriä..vaikka testiaika onkin jo mennyt.. mut eipä niihin ilmesty sitä punasta väriä ellei se oo reagoinu raskaushormoniin..näyttää nyt ihan samalta kuin eilinen testi eli ehkä sitä toivoa vielä on (y)
 
Voi piip näitä piinapäiviä!! mua saa onnitella vasta sanotaanko lauantaina jos menkatkin pysyvät poissa... saiskin kyllä pysyä poissa sen 9kk niitä ei kaivata :love:

jes! Mun puikkotestit saapuivat! aamulla pääsee taas uittohommiin :giggle: mut hyi että tätä mun oloa:sick: semmonen krapula olo :LOL: semmonen et ihan kun ois oksentanut kokoajan:sick:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä