@Juliet86 kyllä siinä aivan selvästi kaksi punaista viivaa näkyy!
Onnea aivan älyttömästi! Oliko lopulta luomuplussa vai ehdittekö te aloittaa hoitoja? Kaikkea hyvää sinulle odotukseen. <3
@Yuna mulle voi laittaa tänään vaik dpo1.
La illalla pistin pregnylin ja eilen oli sellaset kivut että jo on ihme jos ei ovulaatio ollut.
@Kinder_Kitty kyllä mäkin jotain noissa testeissä nään mutta kauheen vaikee kännykän näytöltä tihrustaa. Toivottavasti huomenna ei tarvii miettiä enää mitään vaan ois selvä plussa.
@Nanna-87 pahoittelut uudesta kierrosta ja tsemppiä siihen, että jaksaa taas asennoitus uuteen mahdollisuuteen.
@Nonsk jos ei noi tallettelut riitä ni mä en raskaudu ikinä.
Mulla ainoo potentiaalinen tallettelu sunnuntaina ja eilen uskoakseni täytynyt olla ovis pregnylin jäljiltä.
Meillä ei oo vuosiin ollut seksiä peräkkäisinä päivinä eikä varmaan ihan heti tuukaan.
Mutta mä koitan suhtautua rauhallisesti, että ihmisiä raskautuu vahingossa ja laskematta ja mun miehen siittiöt on niin hyviä et ne kyllä varmaan pysyy hengissä.
Ja upea ovisplussa sulla!
Oma napa: Tänään tullut ihan järjettömästi limaa alapäästä. Ihan niin ku ovislimaa paitsi ettei mulla oikein ikinä tuu sellasta. Tekeekö hormonit tepposiaan vai voiko tää olla ovis? Ei sopis yhtään pregnyl-kuvioon.
Pitäis huomenna aloittaa luget mutten tiedä mitä nyt teen.