katti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kattie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kattie

Vieras
Hei,
Olen huomannut, että pitkästä liitosta eronneet miehet ovat lähes pääsääntöisesti huonoja rakastajia. Olen ollut nyt 8 vuotta "itsekseni" - siis asunut yksin, joten muutamia suhteita on ehtinyt kokea. Olemme verranneet kokemuksia toisen naisen kanssa: sama tulos.

Meille heräsi kysymys: MIKSI? Luulis, että avioliitossa voisi pitkän ajan kuluessa opetella naisen anatomian saloja, vai ovatko aviovaimot teeskennelleet orgasmia? Miksi pitkässä liitossa tai vielä naimissa olevat kuvittelevat, että riittää, että he ovat miehiä? HUONOA SEKSIÄ - onko tämä syy, miksi niin monet pettävät/eroavat?

Itse olen vapautunut ja pidän seksistä - haluaisin saada osakseni osaavaa käsittelyä, varsinkin jos miehellä on ikää yli 40! Mutta ei - ilmeisesti eivät ole oppineet mitään ollessaan naimissa.

En väitä, että näin on kaikilla - ehkä nämä miehet juuri siksi ovatkin joutuneet liitostaan lähtemään. Mutta he oppivat nopeasti...Miksi sitten avioliitossa eivät ole halunneet oppia - mikä on tämän päivän avioliittojen tila erotiikan suhteen: pelkään, että aika onneton...

Avioliittojen osapuolten pitäisi oppia uudelleen flirttailemaan ja elämään tätä päivää, eikä jossain madonna-maailmassa, kai? vastatkaa ne, jotka elätte ns. normaalissa liitossa ja olette mielestänne ns. kunnollisia naisia (siis vaalea polkkatukka, ei meikkiä, marimekkovaatteet tai muut mukavat trikookuteet") Tämä oli ilkeää, mutta tarkoitan siis, että te naiset, jotka saatte kunnianne kunnollisesta, kiltistä ulkonäöstä. En itsekään ole mikään pimatsu, vaan äiti, kivasti pukeutuva, hyvin toimeentuleva, akateeminen, mutta niin - vapautunut sängyssä.

Mutta siis ne naiset ja miehet, jotka koette, että teillä on USKOLLINEN, hyvä, kiltti, koti-ihminen puolisona - kertokaahan tosi-asioita seksielämästänne. Tämä taitaa olla aihe, joka on nyt pinnalla, esimerkiksi kirjan "Ei kiitos" -johdosta...?

Onko tullut mieleen, että pitkässä liitossa eläneet ja sitten eronneet miehet, ovat voineet elää puutteessa pitemmän aikaa - ts. vaimo ei ole antanut, siksi siis ovat ehkä eronneetkin. Jos kaipaatte villiä seksiä, ottakaa petikaveriksi nuorempi mies - johan alkaa menossa löytyä...

Alkuperäinen kirjoittaja Nuori mies ja kypsä nainen - ah:
Onko tullut mieleen, että pitkässä liitossa eläneet ja sitten eronneet miehet, ovat voineet elää puutteessa pitemmän aikaa - ts. vaimo ei ole antanut, siksi siis ovat ehkä eronneetkin. Jos kaipaatte villiä seksiä, ottakaa petikaveriksi nuorempi mies - johan alkaa menossa löytyä...
Nuoret miehet eivät ole kiinnostuneita vanhoista ruppanoista

Alkuperäinen kirjoittaja Kattie:
Hei,
Olen huomannut, että pitkästä liitosta eronneet miehet ovat lähes pääsääntöisesti huonoja rakastajia. Olen ollut nyt 8 vuotta "itsekseni" - siis asunut yksin, joten muutamia suhteita on ehtinyt kokea. Olemme verranneet kokemuksia toisen naisen kanssa: sama tulos.

Meille heräsi kysymys: MIKSI? Luulis, että avioliitossa voisi pitkän ajan kuluessa opetella naisen anatomian saloja, vai ovatko aviovaimot teeskennelleet orgasmia? Miksi pitkässä liitossa tai vielä naimissa olevat kuvittelevat, että riittää, että he ovat miehiä? HUONOA SEKSIÄ - onko tämä syy, miksi niin monet pettävät/eroavat?

Itse olen vapautunut ja pidän seksistä - haluaisin saada osakseni osaavaa käsittelyä, varsinkin jos miehellä on ikää yli 40! Mutta ei - ilmeisesti eivät ole oppineet mitään ollessaan naimissa.

En väitä, että näin on kaikilla - ehkä nämä miehet juuri siksi ovatkin joutuneet liitostaan lähtemään. Mutta he oppivat nopeasti...Miksi sitten avioliitossa eivät ole halunneet oppia - mikä on tämän päivän avioliittojen tila erotiikan suhteen: pelkään, että aika onneton...

Avioliittojen osapuolten pitäisi oppia uudelleen flirttailemaan ja elämään tätä päivää, eikä jossain madonna-maailmassa, kai? vastatkaa ne, jotka elätte ns. normaalissa liitossa ja olette mielestänne ns. kunnollisia naisia (siis vaalea polkkatukka, ei meikkiä, marimekkovaatteet tai muut mukavat trikookuteet") Tämä oli ilkeää, mutta tarkoitan siis, että te naiset, jotka saatte kunnianne kunnollisesta, kiltistä ulkonäöstä. En itsekään ole mikään pimatsu, vaan äiti, kivasti pukeutuva, hyvin toimeentuleva, akateeminen, mutta niin - vapautunut sängyssä.

Mutta siis ne naiset ja miehet, jotka koette, että teillä on USKOLLINEN, hyvä, kiltti, koti-ihminen puolisona - kertokaahan tosi-asioita seksielämästänne. Tämä taitaa olla aihe, joka on nyt pinnalla, esimerkiksi kirjan "Ei kiitos" -johdosta...?

No, kun tätä taas jälleen kerran kysyttiin, niin vastaan silläkin uhalla, että joudun ryöpytyksen kohteeksi. Monihan nämä sanat on lukenut ennenkin. Ilmeisesti aloittaja ei ole lukenut, koska ei tiedä sitä tosiasiaa mistä miesten huono rakastamistaito johtuu.
Yllättävän useassakin tapauksessa, kuten myös meillä on suurin syy naisen estoisuus. Miehellä ei ole mitään mahdollisuutta opiskella käytännössä edes sitä anatomiaa. Kun toiminta on seuraavanlaista, pimeässä peitonalla hiljaa täysin liikkumatta, siis nainen, aina saman kaavan mukaan. Opiskele siinä sitten hyväksi rakastajaksi. Uskokaa tai älkää, mutta minäkin löysin klitoriksenpaikan 56 vuotiaana, ja senkin netin avustuksella. On kuitenkin kerrottu, että nuoremmat naiset olisi vapaamielisempiä. Toivottavasti sillälailla on. Vaikkakin viimeaikoina näillä samaisilla palstoilla olen havainnut vähän erimielisyyttä tuota vapautumista kohtaan. Eräskin henkilö kirjoitteli vapautuneesti omasta seksuaalisuudesta, mutta hänet suorastaan painostettiin ulos palstoilta.

Kyllä mies voi olla ihan vaan epävarma rakastelutilanteessa uuden kumppanin kanssa.
Kyllä minua todella säälittää, kun seuraa miten kovat paineet miehille luodaan esim. mediassa rakastelutaidon suhteen!!!
Puhumattakaan nuorista pojista, jotka tutustuvat omaan seksuaalisuuteensa. Lukekaapa joskus nuorten kysymys-ja vastauspalstoja, kyllä siellä on melkoista materiaalia...minne lieneekään hävinnyt ns. normaali seksi ? Kun kaikkien miespuolisten pitäisi olla kestävia mahtisonneja ja jaksaa koko yö. Naisten tulisi olla koko ajan halukkaita ja vietteleviä jä kuljeskella puolialastomina säässä kuin säässä.
Ja ehdottomasti kaikkia kolme "aukkoa" palvelualttiina...näin nykynuorisoa opetetaan median ja aikuisviihteen toimesta.
Miehille vinkki: Olkaa oma itsenne, koska esitykset paljastuvat ennenpitkää kumppanille (siis jos suhde on enemmän kuin yhden illan juttu). Opetelkaa jo pitämään puolianne näitä naarastiikereitä vastaan!!! Suhteen kuuluu olla tasa-arvoinen, eikä missään suhteessa toista latistava ja määräilevä tai painostava.

Minulla oli rakastajana mies, jolla oli minua ennen ollut vain kaksi naista. Vaimo 20v ja muutaman kuukauden mittainen suhde. Ja upeampaa, hellempää, intohimoisempaa ja taitavampaa rakastajaa tuskin enää löydän!

Vaimon kanssa harjoittelu oli ollut huonoa, vaimo oli kylmä pihtari, mutta jostain hän oli sisäistänyt miten naista kohdellaan. Hän opetti minutkin vapautumaan ja nauttimaan. Kiitos hänelle ikuisesti, vaikka hän elämästäni poistuikin.