Katsoiko kukaan sitä yle 1:n dokkaria ryöstökalastuksesta vai olivatko kaikki häissä?

Mutta olen katsonut muita ohjelmia samasta aiheesta, ja lukenut kirjoituksia. Ei hyvin mene maapalloparalla. Mitä enemmän noita juttuja ajattelee, sitä enemmän hermostuttaa, kun kohta ei voi syödä enää mitään. Lihaa ei voi syödä, tehotuotannon takia, kanasta puhumattakaan, kanamunuat samaa juttua, kalaakaan ei näköjään. Tofuakaan ei, soijantuotannon takia kaadetaan ja kulotetaan sademetsiä. Maito on vaan vasikoitten ruokaa, ja lehmät tuottavat valtavat määrät metaania ilmakehään. Parempi kai kuolla sitten? :0

Mulle tuli aika vahvasti sellainen olo, että kalankin syöminen on huono asia. Ja olen sentään yhdessä kalastajan kanssa :/ Pitäisi vaan pysytellä suomalaisessa luonnonkalassa, vaikka tykkään niin paljon esim. kirjolohesta ja siiasta.

Turha surra asioista joille ei voi mitään ja jos voi, niin turha surra jos on tehnyt parhaansa. Jokaisen elämä päättyy joskus. Maapallon tuho on myös väistämätön jopa ilman ihmisen apua. Kyse on vain ajasta.

Yhteistyössä