Katja87, kysymys sinulle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Anteeksi en jaksanut lukea koko ketjua läpi. MUTTA aika kummilta kuullostaa nuo kielletyt aineet ym. Täällä Ranskassa ei kielletä mitään aineita. Homejuustoja ja muitakin saa huoletta vetää nassuun (ellei haju okseta) ja kaikki äitiystäväni ovat juoneet viiniä odotusaikana. Kysyin lääkäriltä täällä tuosta alkoholista niin sanoi, että te suomalaisethan juotte votkaa ja sitä ei saa juoda mutta viinistä ei kuulemma ole haittaa kun juo kohtuudella.
Maassa maan tavalla. Ja aivan yhtä terveitä lapsia täälläkin syntyy kuin Suomessa. Ihmettelen vaan että miksi lasi punaviiniä SUomessa vahingoittaa sikiötä kun Ranskassa ei...

Alkuperäinen kirjoittaja Miettisin alkoholin pisaraakin...:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö:
Olet kertonut että juot alkoholia silloin tällöin vaikka olet raskaana, juotko siellä baarissa mitään kun käyt viikottain?

ja juoda voi silloin tällöin punaviinilasillisen.

Kyllä, silloin tällöin otan n. puoli lasillista punkkua ruoan kanssa. Ja muutaman kerran olen saunasiiderinkin juonut raskaana ollessa.

Miksi otat?
Eikö vauvan terveys kiinnosta sinua?

Kiinnostaa toki, enkä missään nimessä vaarantaisi vauvan terveyttä. Ja tämä sitten tästä aiheesta. Piste.

Itte oon YLPEÄ, kun oon aina raskaana ollessa voinut PIDÄTTÄYTYÄ TÄYSIN alkoholista. Imetyksen jälkeen ehtii kyllä.

Hyvä, että on vielä äitejä, että välittää lapsestaan niin paljon! Hyvä et jaksat odottaa imetuksen loppumiseen asti

huhhuh mitä tekstiä taas..

pointsit lähti täysin katjalle, kun osasi kylmähermoisesti olla välittämättä aivan naurettavista kommenteista :D
Harva siihen täällä kykenee ;)

Mutta eihän "noi parikymppiset äidit" mistään mitään tiedä..

No en itsekkään menisi raskaana baariin ikinä... Pelkäisin että joku töytäisee tai joutuisi tappelun keskelle tai vastaavaa... Alkoholikin lähinnä ällötti raskausaikana ja kännääminen ei nykyään kiinnosta lainkaan... Pari siideriä on ihan mukava juoda, mutta kännissä örveltävät lähinnä säälittää ja kuvottaa... Olen mielummin yön ja seuraavan päivän lapsen kanssa kun makaan krapulassa... Käyn kyllä sillointällöin baareissa, mutta en humalanhakuisesti... En tuomitse ihmisiä jotka vetävät joskus ns. perseet, mutta itse en näe siinä mitään järkeä... Pikku hiprakka on ihan kiva, mutta epäilen vedänkö "kunnon kännejä" enää koskaan...

Alkuperäinen kirjoittaja narsku:
huhhuh mitä tekstiä taas..

pointsit lähti täysin katjalle, kun osasi kylmähermoisesti olla välittämättä aivan naurettavista kommenteista :D
Harva siihen täällä kykenee ;)

Mutta eihän "noi parikymppiset äidit" mistään mitään tiedä..

Täysin samaa mieltä. Aivan käsittämätöntä höyryymistä ei mistään... Ei ole elämää nähty tai haluttu nähdä, jos näistä asioista löytyy "maailmanloppu".

kommentoida..itellä 4 lasta.ekan aikana en juonu mitään tai syöny mikä oli mukamas kiellettyä..noh tokan aikana poltin 3kk.kolmannen aikana otin siideriäkin ja tupakkaa(veli kuoli juuri silloin kesällä) oli muutenki hankala elämäntilanne,ja tän viimesen kohals poltin 3kk ja otin joskus siideriä.en kyl yleisel oaikal ottanu enkä polttanu mut himas kyl joskus saunan jälk.enkä koe huonoa omaa tuntoa asiasta.!TOISTAISEKSI lapseni ovat olleet terveitä eikä mitään sairauksia ole ollut.

Yhteistyössä