Alkoholista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohtii hän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohtii hän

Vieras
a) MIKSI juot alkoholia? Toivon, että vastaatte ihan rehellisesti ja mietitte asiaa hetken.

b) Millainen olo sinulle tulee kun olet juonut ja minkä verran deseissä/litroissa sinun täytyy juoda, että jossain tuntuu?

c) Millainen sinun krapula on? Kauan se kestää? Jos se on IHAN kamala, kannattaako silloin juoda edes?

A)Nousuhumalassa on kivaa
B)Tosi reipas ja kaikkivoipa.Tosi hyviä ideoita mitkä ei ehkä seuraavana päivänä olekaan niin hyviä.Mäyris keskikaljaa ei tunnu vielä missään.Tiukkaa viinaa ainakin 0,5 litraa.
C)Välillä koskee päätä:lähtee orudiksella.Ei kestä pitkään jos on mahdollista korjata.Niin kamalaa rapulaa ei tulekaan ettei voisi ottaa ja ainahan voi seuraavana päivänä tasoitella.

a. joskus on kiva relata, vaikka harvoin juon.
b.ihan kiva ja hauska olo, en osaa sanoa paljonko pitää juoda, riippuu tilanteesta-
c.nykyään aivan kauhee, oksennan koko yön, ja seuraavan päivän nuorena ei moisia ongelmia ollu, kuten jo sanoin, harvoin juon j arapulakin taitaa olla harjoituksen puutetta...

A) juon kun menen viihteelle, juon joskus hyvässä seurassa iltaa kun istutaan tai ruualla

B+C) ei tarvitse litra tolkulla juoda että tuntuu, mutta harvoin juon siten että menee yli, koska en ole hyvä krapuloimaan :xmas:

juon että on kiva fiilis, välil vettä, sit taas ylläpito drinkki... mä en kestä krapuloita joten en oo piiiiitkään aikaan juonu itteä siihen pisteeseen, mutta olen siis joskus ollut ja siitä oppinut ettei mulle sovi ollenkaan

A) No en juo käytännössä enää ollenkaan, enkä nyt tietenkään (raskaana), juomattomuus johtuu siitä, etten pidä viinan mausta,
B) Nykyisellä juomiskulttuurillani pari pulloa siideriä varmaan riittäisi... sellanen hömppä olo, naurattaa (ja joskus itkettääkin) kaikki kovin herkästi
C) Krapula on ku pienoiskuolema, oon koko päivän ihan raato, siinä yks syy, miksen välitä juopotella =)

a) MIKSI juot alkoholia? Toivon, että vastaatte ihan rehellisesti ja mietitte asiaa hetken.
En juo, selitys kohdassa b. Alkoholijuomien mausta olen kyllä aina tykännyt.

b) Millainen olo sinulle tulee kun olet juonut ja minkä verran deseissä/litroissa sinun täytyy juoda, että jossain tuntuu?
Minusta tulee äkäinen, äkkipikainen, ilkeä ja tyly. Jaa, minkä verran? Täytyy sanoa, että en ihan tarkkaan muista. Edelliskerrasta on aikaa useampi vuosi.

c) Millainen sinun krapula on? Kauan se kestää? Jos se on IHAN kamala, kannattaako silloin juoda edes?
Päänsärkyä, ei sen kummempaa. Mitään perskännejä en ole koskaan ottanut, ehkä sen takia ei ole krapulatkaan olleet erikoisia.

a) MIKSI juot alkoholia?
-Joskus huvin vuoksi.

-Rentoutunut olo.3 siideriä tai puoli pulloa kuoharia riittää että jossain tuntuu.

-Krapula tulee pari kertaa vuodessa.Silloin olen juonut sekaisin aineita tai liikaa.Kestää ainakin iltapäivään asti.Kannattaa juoda vaikka olisi IHAN kamala krapula.

Yhteistyössä