T
tyttö
Vieras
Olet kertonut että juot alkoholia silloin tällöin vaikka olet raskaana, juotko siellä baarissa mitään kun käyt viikottain?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö:Olet kertonut että juot alkoholia silloin tällöin vaikka olet raskaana, juotko siellä baarissa mitään kun käyt viikottain?
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Batteryssa on vähemmän kofeiinia kuin kahvissa, enkä juo sitä kuin yhden tölkillisen. En ylitä päivittäistä saantisuositusta kofeiinin suhteen, ole huoleti.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Batteryssa on vähemmän kofeiinia kuin kahvissa, enkä juo sitä kuin yhden tölkillisen. En ylitä päivittäistä saantisuositusta kofeiinin suhteen, ole huoleti.
Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu:joo batteryä ei sais juoda raskauden aikana
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Batteryssa on vähemmän kofeiinia kuin kahvissa, enkä juo sitä kuin yhden tölkillisen. En ylitä päivittäistä saantisuositusta kofeiinin suhteen, ole huoleti.
HIH, eikö ole ihanaa kun susta pidetään huolta =)
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu:joo batteryä ei sais juoda raskauden aikana
Saa juoda, neuvolasta varmistin asian. Ihan sama kuulemma että juoko ison mukillisen kahvia, vaiko tölkillisen batterya.
Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:No eikö kuitenkin ole parempi että katja juo batteryn batteryna eikä kossubatteryna?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö:Olet kertonut että juot alkoholia silloin tällöin vaikka olet raskaana, juotko siellä baarissa mitään kun käyt viikottain?
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö:Olet kertonut että juot alkoholia silloin tällöin vaikka olet raskaana, juotko siellä baarissa mitään kun käyt viikottain?
ja juoda voi silloin tällöin punaviinilasillisen.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö:Olet kertonut että juot alkoholia silloin tällöin vaikka olet raskaana, juotko siellä baarissa mitään kun käyt viikottain?
Kyllä, silloin tällöin otan n. puoli lasillista punkkua ruoan kanssa. Ja muutaman kerran olen saunasiiderinkin juonut raskaana ollessa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö:Olet kertonut että juot alkoholia silloin tällöin vaikka olet raskaana, juotko siellä baarissa mitään kun käyt viikottain?
Kyllä, silloin tällöin otan n. puoli lasillista punkkua ruoan kanssa. Ja muutaman kerran olen saunasiiderinkin juonut raskaana ollessa.
Miksi otat?
Eikö vauvan terveys kiinnosta sinua?
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö:Olet kertonut että juot alkoholia silloin tällöin vaikka olet raskaana, juotko siellä baarissa mitään kun käyt viikottain?
Miksi otat?
Kiinnostaa toki, enkä missään nimessä vaarantaisi vauvan terveyttä. Ja tämä sitten tästä aiheesta. Piste.
Alkuperäinen kirjoittaja Miettisin alkoholin pisaraakin...:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö:Olet kertonut että juot alkoholia silloin tällöin vaikka olet raskaana, juotko siellä baarissa mitään kun käyt viikottain?
Miksi otat?
Kiinnostaa toki, enkä missään nimessä vaarantaisi vauvan terveyttä. Ja tämä sitten tästä aiheesta. Piste.
Itte oon YLPEÄ, kun oon aina raskaana ollessa voinut PIDÄTTÄYTYÄ TÄYSIN alkoholista. Imetyksen jälkeen ehtii kyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja miia:miksiköhän noissa energiajuomissa lukee että ei suositella lapsille...tuskin silloin sikiöllekkään suositeltavaa...mä en uskaltanut juoda rask.aikana edes light kokista lisäaineitten takia..
Alkuperäinen kirjoittaja miia:miksiköhän noissa energiajuomissa lukee että ei suositella lapsille...tuskin silloin sikiöllekkään suositeltavaa...mä en uskaltanut juoda rask.aikana edes light kokista lisäaineitten takia..