Käsityö-ketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Mä oon nyt lähipäivien aikana värkänny tämmösiä:
ja näitä:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4666371.jpg

Vau, mihin nuita teet? Johonki myyntiin?


Juu, myyntiin oon tehny. =)

Onko sulla jokin kikkakolmonen noihin kukkaroihin...mulla kun liima rypyttää kankaan rumasti

Ei sen kummempaa kikkaa, pitää vaan olla just sopiva kehykseen.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hienoja töitä! Muuten myyttekö te tekemiänne tuotteita jossain? jos vaikka kiinnostais ostaa jota kuta kuten mua :D
Mä lahjoittelen pois sitä mukaa kun saan jotain valmiiksi. Paitsi jos teen itselleni tai lapsilleni.

 
Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Mä oon nyt lähipäivien aikana värkänny tämmösiä:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4666371.jpg

Ihania kukkaroita! Myytkö noita? Voisin ostaa!


Nuo on jo myynnissä yhdessä käsityöliikkeessä. Mut teen lisää viimeistään ens viikon alussa niitä. Laitan sit blogiini kuvia niistä. Toki myyn, jos halukkaita ostajia löytyy. =)


http://pompulapaja.vuodatus.net/

Ihania kukkaroita, ja ponnareita
 
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Mä oon nyt lähipäivien aikana värkänny tämmösiä:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4666371.jpg

Ihania kukkaroita! Myytkö noita? Voisin ostaa!


Nuo on jo myynnissä yhdessä käsityöliikkeessä. Mut teen lisää viimeistään ens viikon alussa niitä. Laitan sit blogiini kuvia niistä. Toki myyn, jos halukkaita ostajia löytyy. =)


http://pompulapaja.vuodatus.net/

Ihania kukkaroita, ja ponnareita

ponnareita pitää tilata :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Mun blogissa on muutama uus juttu....jos ketään kiinnostaa :D

Mä tarttisin sun ompelijantaitoa. :D Mulla menee paljon aikaa ja "tupakkia" kun yritän vääntää vaatetta noille...

:D kyllä mä voin jakaa tietoa, mulla on vaan omat oudot tavat tehdä, eikä välttämättä ole aina helpoin tapa....
 

Yhteistyössä