K
Keittiönoita
Vieras
TänksAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:hienoja
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
TänksAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:hienoja
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Vau, mihin nuita teet? Johonki myyntiin?
Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Vau, mihin nuita teet? Johonki myyntiin?
Juu, myyntiin oon tehny. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Vau, mihin nuita teet? Johonki myyntiin?
Juu, myyntiin oon tehny. =)
Onko sulla jokin kikkakolmonen noihin kukkaroihin...mulla kun liima rypyttää kankaan rumasti
Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Vau, mihin nuita teet? Johonki myyntiin?
Juu, myyntiin oon tehny. =)
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:MIä kun en oikein osaa ommella enkä kutoa niin oon vaan päätynyt nukkekotiinhttp://tuutilulla.vuodatus.net/
Mä lahjoittelen pois sitä mukaa kun saan jotain valmiiksi. Paitsi jos teen itselleni tai lapsilleni.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hienoja töitä! Muuten myyttekö te tekemiänne tuotteita jossain? jos vaikka kiinnostais ostaa jota kuta kuten mua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hienoja töitä! Muuten myyttekö te tekemiänne tuotteita jossain? jos vaikka kiinnostais ostaa jota kuta kuten mua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:Mä oon nyt lähipäivien aikana värkänny tämmösiä:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4666371.jpg
Ihania kukkaroita! Myytkö noita? Voisin ostaa!
Nuo on jo myynnissä yhdessä käsityöliikkeessä. Mut teen lisää viimeistään ens viikon alussa niitä. Laitan sit blogiini kuvia niistä. Toki myyn, jos halukkaita ostajia löytyy. =)
http://pompulapaja.vuodatus.net/
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:Mä oon nyt lähipäivien aikana värkänny tämmösiä:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4666371.jpg
Ihania kukkaroita! Myytkö noita? Voisin ostaa!
Nuo on jo myynnissä yhdessä käsityöliikkeessä. Mut teen lisää viimeistään ens viikon alussa niitä. Laitan sit blogiini kuvia niistä. Toki myyn, jos halukkaita ostajia löytyy. =)
http://pompulapaja.vuodatus.net/
Ihania kukkaroita, ja ponnareita
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Upeita juttuja kaikilla :flower: Noi Babylonin Riippuva Puutarhan päät olivat aivan uskomattoman ilmeikkäitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Mun blogissa on muutama uus juttu....jos ketään kiinnostaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Mun blogissa on muutama uus juttu....jos ketään kiinnostaa![]()
Mä tarttisin sun ompelijantaitoa.Mulla menee paljon aikaa ja "tupakkia" kun yritän vääntää vaatetta noille...
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Upeita juttuja kaikilla :flower: Noi Babylonin Riippuva Puutarhan päät olivat aivan uskomattoman ilmeikkäitä![]()
Kiitos.Tykkään tehdä varsinkin päitä, niitä pyörii tuolla komerossa... ;>
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:kyllä mä voin jakaa tietoa, mulla on vaan omat oudot tavat tehdä, eikä välttämättä ole aina helpoin tapa....