käsityöt huuto.netissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko täällä ketää, joka tekee käsitöitä myyntiin huuto.nettiin? Olisi kiva kuulla kokemuksia, että meneekö kaupaksi? onko ihmiset valmiita maksamaan käsintehdyistä? ja minkälaisia tuotteita teet myyntiin?

Oon miettinyt tota, kun oon tehny perinnemallien mukaan sukkia ja lapasia, sekä esim. nuorille sopivia pääkallopipoja ja lapasia, että laittasko huutikseen, mutta en taida viittiä. Oon lähinnä seuran ja päiväkodin myyjäisiin laittanu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onko ihmiset valmiita maksamaan käsintehdyistä?

Siinähän se onkin, kun kaikki pitäis saada puoli-ilmaiseksi. En minä ainakaan viitsi pelkkien lankojen hinnalla töitäni myydä, mielummin sitten ihan erikseen teen lahjaksi omalle ja tuttujen muksuille.

Alkuperäinen kirjoittaja Pix:

Siinähän se onkin, kun kaikki pitäis saada puoli-ilmaiseksi. En minä ainakaan viitsi pelkkien lankojen hinnalla töitäni myydä, mielummin sitten ihan erikseen teen lahjaksi omalle ja tuttujen muksuille.

Tää on kyllä ärsyttävää, kun ei osata arvostaa käsitöitä.
Itse olen katsonut joskus jossain kirpputorilla, kun eräs nainen myi villasukkia parilla eurolla. Aivan liian halvalla, mielestäni! Johan ne langat maksaa, sen lisäksi se aika ja taito jonka hän niihin oli laittanut! Mutta... Kuka maksaa villasukista 5e/pari? Tai enemmän? Mihin on kadonnut toisen arvostus?

Joo, näihän se on kyllä. Harmittaa kun ei oo ittellä taitoja eikä taida oikein tutuillakaan olla... :(

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:

Tää on kyllä ärsyttävää, kun ei osata arvostaa käsitöitä.
Itse olen katsonut joskus jossain kirpputorilla, kun eräs nainen myi villasukkia parilla eurolla. Aivan liian halvalla, mielestäni! Johan ne langat maksaa, sen lisäksi se aika ja taito jonka hän niihin oli laittanut! Mutta... Kuka maksaa villasukista 5e/pari? Tai enemmän? Mihin on kadonnut toisen arvostus?

No kyllä mie ainaki maksan käsityöstä vitskan plus langat, sehän on vielä halpaa. Tolla järettömät hinnat -jutulla meinasin lähinnä, notta 20 egee piposta on jo mulle liikaa:(

Yhteistyössä