Käsityö-ketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saara

Vieras
Minkälaisia käsitöitä teet? Ompeletko, neulotko, virkkaatko, teetkö hopeatöitä, koruja, huovutatko jne.?

Laita kuvia aikaansaannoksistasi. Olisi kiva yhdestä ketjusta katsella kivoja käsityökuvia. :) (ja uusia ideoita itsellekin)
 
Täällä oli joskus semmoinen..koitan katella jos löytyis valmis ketju :)

Muoks. Pöh, ei löydy:(
Mutta, jospa nää innokkaimmat käsitöiden tekijät laittais tähän aikaansaannoksensa uudelleen:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Kun tää rescue tuli meille niin innostuin väsäilemään koirille kaikenlaista.....
pieni-2.jpg

Ihanat, molemmat. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Kun tää rescue tuli meille niin innostuin väsäilemään koirille kaikenlaista.....

Ihanat, molemmat. :)

Bobi vähän pelästyi suomen ilmastoa ja oli niin onnellinen kun sai tuon paidan ja myöhemmin talvella sai oikein kunnon fleece lämmittimen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Kaikenlaista. Nyt teen siskon vauvalle tommoista lämmintä makuupussia. *kipittää etsimään kuvaa*



Aika surkea otos, otan paremman sit kunhan valmistuu.

tuosta on tulossa kyllä hieno....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Kaikenlaista. Nyt teen siskon vauvalle tommoista lämmintä makuupussia. *kipittää etsimään kuvaa*

4659858.t.jpg

Aika surkea otos, otan paremman sit kunhan valmistuu.

meinasin juuri kysyä et onko tää vähän niinkuin se pussi tuossa iip, meinaakohan sisko poksahtaa? katsoin sitten tarkemmin siinä ollutta kuvaa ja huomasin nimimerkit. tuosta tulee hyvinkin kivan näköinen. mikä lanka?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Kaikenlaista. Nyt teen siskon vauvalle tommoista lämmintä makuupussia. *kipittää etsimään kuvaa*

4659858.t.jpg

Aika surkea otos, otan paremman sit kunhan valmistuu.

meinasin juuri kysyä et onko tää vähän niinkuin se pussi tuossa iip, meinaakohan sisko poksahtaa? katsoin sitten tarkemmin siinä ollutta kuvaa ja huomasin nimimerkit. tuosta tulee hyvinkin kivan näköinen. mikä lanka?
 
Alkuperäinen kirjoittaja miero:
meinasin juuri kysyä et onko tää vähän niinkuin se pussi tuossa iip, meinaakohan sisko poksahtaa? katsoin sitten tarkemmin siinä ollutta kuvaa ja huomasin nimimerkit. tuosta tulee hyvinkin kivan näköinen. mikä lanka?

Joo sehän se. Lanka on garnstudion Eskimoa, ihanan paksua ja pehmoista 100% uutta villaa. Tossa kuvassa ei tule väri oikein ilmi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
http://siksakkiasaumurilla.blogspot.com/ tuolta löytyy mun käsitöitä, toki olen niitä täälläkin ahkerasti esitellyt :D

Teetkö ihan myyntiin asti vai omalle perheelle?

Omalle poppoolle, mutta jos joku ostaa haluaa ja hinnasta päästään sopuun niin kyllä voin myydäkkin. Suurin osa on kylläkierrätyskankaista, eli kuosin suurella todennäköisyydellä joutuu vaihtamaan.
 
Lisätäänpä nyt tähän kuvia mitä blogista ei löydy...
Tämmösiä avaimenperiä on tullu näperrettyä, näitä taisinkin kyllä jo täällä esitellä, mutta esitellään nyt uudestaan

Ja vanhoista t-paidoista saa kivoja pipoja tytsylle, tässä kaksi jotka eivät kyllä näytä miltään kun ei ole päässä...

 
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
http://winnie84.vuodatus.net/

tuolla on jotain pientä, jostain kumman syystä nyt on ollu hiljasempi hetki käsitöiden saralla..niin ja paljon ois keskeneräsiä

hienoja nuo sinunkin tekeleet :D pitää katsella tarkemmin vielä kun tulee hiljasempi hetki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Lisätäänpä nyt tähän kuvia mitä blogista ei löydy...
Tämmösiä avaimenperiä on tullu näperrettyä, näitä taisinkin kyllä jo täällä esitellä, mutta esitellään nyt uudestaan

Ja vanhoista t-paidoista saa kivoja pipoja tytsylle, tässä kaksi jotka eivät kyllä näytä miltään kun ei ole päässä...


ihanat noi pipot ! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
http://winnie84.vuodatus.net/

tuolla on jotain pientä, jostain kumman syystä nyt on ollu hiljasempi hetki käsitöiden saralla..niin ja paljon ois keskeneräsiä

Kiva hattu! Mistä siä nuo kaavat siihen sait? *kyseli jo samaa blogissa*
 
Mä oon tehnyt joitain nukkeja, nukkekoti-semmoisiakin, tosin nekin kesken. Mulla pyörii kaikenlaisia torsoja kaapissa :D

Mm. tämmöisiä:
http://farm4.static.flickr.com/3634/3305599057_2029c44e15.jpg

Kauhukabinetti. Oikeasti tuosta tulee mösjöö leipuri.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Mä oon tehnyt joitain nukkeja, nukkekoti-semmoisiakin, tosin nekin kesken. Mulla pyörii kaikenlaisia torsoja kaapissa :D

Mm. tämmöisiä:
http://farm4.static.flickr.com/3634/3305599057_2029c44e15.jpg

Kauhukabinetti. Oikeasti tuosta tulee mösjöö leipuri.

Oot siä ite tehnyt päänkin :o Mun oma tekeleistä ei ees tullut ihmisen näköisiä :ashamed:
 

Yhteistyössä