käsitänkö tämän veemäilynä vai huonona huumorina

Hemmetin Raivostuttavaa

Aktiivinen jäsen
12.02.2008
1 133
0
36
Ukko lähti kolmen aikaan yöllä naapuriin, naapuri oli kutsunut

No ukko tuli vähän jälkeen neljän jonka jälkeen alko kännykkä piipittää

Ensin tuli kuva missä mun mies ryömii heidän lattiallaan
sitten kuva kun mies istuu vessan pötön vieressä
sitten kuva heidän matoistaan meidän parvekkeella ja tekstillä että pese matosta oksennukset veke
neljäs kuva oli semmonen missä näytettiin lähikuvassa oksennusta
Sitten tuli kuva missä tää naapuri istuu sohvalla, pullo toisessa kädessä ja toisella näyttää keskaria
jonka jälkeen tuli viesti missä luki keu keu

Mulla meni yöunet.
Siis kyllähän ny kaikille sattuu oksentamista ikävä kyllä ja se on ihan ok jos mies ne matot pesee mutta toi kuvasarja??!
Mitä se oli vittuiluako?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muakin olis jääny vaivaamaan tollaset viestit... Ihmeellistä vaivannäköä! Vaikuttaa juntilta se naapuri.

olenhan mä toki hieman suuttunut ukkoni käytöksestä koska ei taaskaan tajunnut olla kieltäytymättä viskistä koska sillä on huono viinapää
Olen tässä miettiny että pitäis laittaa jäihin tuo naapuriystävyys noiden kanssa, säälittää vaan että miehestä on otettu aika raukkamaisia kuvia

Alkuperäinen kirjoittaja op:
ymmärräthän ap, että sun mies on kuitenkin se, joka on mokannut tässä asiassa enemmän kuin naapurisi... ;)

Joo mä tiedän sen ja häpeänkin miehen käytöstä
Mutta toi hiton kuvasarja, mitä helvetin järkeä sillä on ihan oikeasti.
Olis riittäny pelkkä viesti että pese matot tai jotain mutta piti oikein näin...sitä en ymmärrä

Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:
Alkuperäinen kirjoittaja rinkinki:
Joo, oisin mäkin suuttunu ukon käytöksestä, mutta mitä hittoa se naapuri sulle niitä kuvia lähettelee? :headwall:

meillä on tällä hetkellä vain yksi kännykkä käytössä mun, koska miehen kännykkä on rikki eikä keretty viemään sitä edes huoltoon asti

Aijaa. Tainnu olla naapuri melkeen yhtä hyväs hapessa ja saanu loistoidean, ku on kuvat lähetelly.
:/

Hyi mitä kiusantekoa miestäsikin kohtaan että kuvataan kun toinen on sellasessa kunnossa että konttaa ja oksentelee. Miten nähdä moinen vaiva? Olisivat tuonneet ukkos kotiin!

Voi "#¤#¤ mikä nuija teillä naapurissa :headwall: Vie sen ovelle puhtaat matot ja kysy samalla mitä helvatan tyydytystä se tuosta kuvasarjasta sai, eikö saanu miestä roudattua muka omalle puolelleen. Voi (¤) nousee ihan verenpaine sun puolesta, tekis mieli tulla haukkuun itse se sun naapuris :headwall: :hug:

no ois voinu laittaa niiden hauskojen joukkoon eli pilailua kun jollakin menny överiks mutta sitä keskarin heiluttamista en enää saa päässäni väännettyä huumoriksi... (siis jos aijempien kuvien "huumori" on miehes nolaaminen, niin tämä keskari liittyy miten.. )
Oisko mahdollista että pojilla ois sillä ensin ollu vaikka jotain riidantynkää ja siks naapuri keksi nuin "loistavan" idean?

Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:
Alkuperäinen kirjoittaja op:
ymmärräthän ap, että sun mies on kuitenkin se, joka on mokannut tässä asiassa enemmän kuin naapurisi... ;)

Joo mä tiedän sen ja häpeänkin miehen käytöstä
Mutta toi hiton kuvasarja, mitä helvetin järkeä sillä on ihan oikeasti.
Olis riittäny pelkkä viesti että pese matot tai jotain mutta piti oikein näin...sitä en ymmärrä

Oli varmaankin naapurin mielestä muka hauskaa laittaa kuvia.

Känniläisten huumoria. Mutta tyypillistä, niin tyypillistä naisilta, nyt syntipukki on miehes älyttömän koohauksen dokumentoinut naapuri, samoin kuin syytetään aina toista naista, jos mies epähuomiossa kompastuu ja ajautuu tai peräti vietellään vieraaseen sänkyyn... Mitäpä se ukkokulta väärin tekis ;)...

Yhteistyössä