hyvä hyvä.. Siitä se lähtee Mä kävin koko eilisen illan niin tiuhaan vessassa etten ihmettele tota mun pudotusta enää yhtään ku hetken tässä mietinMun kroppani käynnistyy näemmä vähän hitaalla tähän touhuun, mutta ei se mitään... Aamu vaa-alla käydessä huomasin et lähtöpainosta oli nyt kilo kadonnut, eli nesteet on ilmeisesti lähteny liikkeelle...Jee, ei olis kun 9 jäljellä... Kai sitä aamupalaa pitäis kohta värkätä...
Pitää tuohon perunasalaattijuttuun kommentoida että Pirkka -herkkusienisalaatti maistuu ihan perunasalaatilta, kun siinä on suolakurkkua seassa, ja hiilareita on vähän. Meillä mies syö sitä aina nakkien kanssa. Ihan sattumalta bongattu tuote.Minä menin Aihan mukavasti sain venkslattua että sain syödä hyvin mielin pikkusen perunasalaattia nakkieni kanssa ja siltinkään koko päivän hiilareista ei tullut ku 24
Onko muilla alottaneilla tai uudelleen joulun jälkeen alottaneilla maha kovalla? Mun meni eilen ihan hullumaiseksi koko vatsa :O
Tänään mies toi mulle aamiaisen sänkyyn Ikävää että ei muistanu mun olevan karppina niin teki leipää missä oli metukka,lauantaimakkaraa,juustoa,voita, kurkkua ja tomaattia.... NO, loppupäivä menee sitten hiilarittomalla..
Juuuu, se täs on että aika "tyyristä" tää kyllä onNo eipä tää karppaus muutenkaa persaukiselle sovi, ei ihan näin keskellä talvee oo noi kasvikset mitenkää halpoja yms...Ihan näin sivuhuomautuksena, kun satuin kiinnittää huomiota kauppalaskun suuruuteen normaaliin ruokavalioon verrattuna...
Mä idätän paljon. Saa paljon tuoretta pöytään pikkurahalla. Ja on ravintoarvokin toista kun kasvihuonekurkussaTyyristä tämä on mulle siksi että kasvikset on niin kalliita tähän vuodenaikaan ja niitä tulee nappailtua vähintään se puolisen kiloa. Lihaa ostan harvoin, munat on sen sijaan halpoja, mutta juusto ja kermat taas kalliita.
Kyllä halvemmallakin pystyy karppaamaan kun katsoo mitä ostaa. Kaalit yms eivät ole kalliita ja pakastevihanneksiakin saa edullisesti.No eipä tää karppaus muutenkaa persaukiselle sovi, ei ihan näin keskellä talvee oo noi kasvikset mitenkää halpoja yms...Ihan näin sivuhuomautuksena, kun satuin kiinnittää huomiota kauppalaskun suuruuteen normaaliin ruokavalioon verrattuna...
musta taas ruokaa menee olennaisesti vähemmän.. että vaikka laadullisesti maksaiskin enemmän, niin kokonaisuudessaan kustannukset pysyy samana.No eipä tää karppaus muutenkaa persaukiselle sovi, ei ihan näin keskellä talvee oo noi kasvikset mitenkää halpoja yms...Ihan näin sivuhuomautuksena, kun satuin kiinnittää huomiota kauppalaskun suuruuteen normaaliin ruokavalioon verrattuna...
niin, mä puhuin kyllä pelkästään sun syömisistä, niissähän se muutos on tapahtunut. tietysti, jos ostaa saman verran "tavallista" safkaa kuin aikaisemmin, ja mies syö oman osuutensa lisäksi ne annokset, jotka aikaisemmin oli sulle, niin tuleehan se toki kalliimmaksi..Joo, ruokaa menee vähemmän, minulla, mutta siihen päälle kun lasketaan miehen syömä ruoka yms. niin melkosen arvokkaaks tulee..Siis kun ostaa itelle karppisafkat ja miehelle siihen päälle tavalliset, kun normaalisti ei menis kun ne tavalliset.