Karppaajien tsemppiketju 2011

Mun kroppani käynnistyy näemmä vähän hitaalla tähän touhuun, mutta ei se mitään... :D Aamu vaa-alla käydessä huomasin et lähtöpainosta oli nyt kilo kadonnut, eli nesteet on ilmeisesti lähteny liikkeelle...Jee, ei olis kun 9 jäljellä... :LOL: Kai sitä aamupalaa pitäis kohta värkätä...
 
Mun kroppani käynnistyy näemmä vähän hitaalla tähän touhuun, mutta ei se mitään... :D Aamu vaa-alla käydessä huomasin et lähtöpainosta oli nyt kilo kadonnut, eli nesteet on ilmeisesti lähteny liikkeelle...Jee, ei olis kun 9 jäljellä... :LOL: Kai sitä aamupalaa pitäis kohta värkätä...
hyvä hyvä.. Siitä se lähtee :) ;) Mä kävin koko eilisen illan niin tiuhaan vessassa etten ihmettele tota mun pudotusta enää yhtään ku hetken tässä mietin :LOL:
 
Ooo
Mulla ruotuun palaamisen jälkeen hävisi jo kahdessa päivässä pari kiloa, eli kai ne lisäkilot tosiaan yleensä on turvotusta. Hassua muutenkin noi heilahtelut. Tietty kupponen teetä tai vastaavasti vessassa käynti heittää jo muutaman sadan gramman, eli ei niistä pikkusummista jaksa vihastua tai ilostua. Toisaalta kun on miinusta, niin kaikki on kotiinpäin ja silloin sen poistuman aina toivoisi olevan nimenomaan sitä läskiä :D Niin voi itseään ainakin tsempata.
 
Ruotuun palattu...puntarille en kyllä mene ennen ensiviikkoa etten kovin järkyttyisi:D Kevättä kohti porskutellaan ja toivottavasti hieman kevyempänä sitten kesän korvalla eli se -5 kiloa ois ensimmäinen tavoite katsotaan sitten mitä tehdään:) tai ensin ajattelin etten laita tavoitteita mut pakkohan se joku oli laittaa :D
 
+2,6kg jouluaaton lukemista:(

Ruodussa olen nyt ollut jo 5 päivää joten nesteet ovat jo lähteneet. Eli tuo nousu on varmaan ainaskin parisen kiloa jos ajattelee että tuo +600g olisi jotain kierron aiheuttamaa turvotusta tms.

Mulla olisi välitavoite maaliskuun loppuun -10kg. Sillä olisin jo onneni kukkuloilla.
 
"vieras"
Minä menin :D Aihan mukavasti sain venkslattua että sain syödä hyvin mielin pikkusen perunasalaattia nakkieni kanssa ja siltinkään koko päivän hiilareista ei tullut ku 24 :D

Onko muilla alottaneilla tai uudelleen joulun jälkeen alottaneilla maha kovalla? Mun meni eilen ihan hullumaiseksi koko vatsa :O

Tänään mies toi mulle aamiaisen sänkyyn :D Ikävää että ei muistanu mun olevan karppina niin teki leipää missä oli metukka,lauantaimakkaraa,juustoa,voita, kurkkua ja tomaattia.... NO, loppupäivä menee sitten hiilarittomalla.. :rolleyes:
Pitää tuohon perunasalaattijuttuun kommentoida että Pirkka -herkkusienisalaatti maistuu ihan perunasalaatilta, kun siinä on suolakurkkua seassa, ja hiilareita on vähän. Meillä mies syö sitä aina nakkien kanssa. Ihan sattumalta bongattu tuote.
 
[QUOTE="vieras";22832712]Pitää tuohon perunasalaattijuttuun kommentoida että Pirkka -herkkusienisalaatti maistuu ihan perunasalaatilta, kun siinä on suolakurkkua seassa, ja hiilareita on vähän. Meillä mies syö sitä aina nakkien kanssa. Ihan sattumalta bongattu tuote.[/QUOTE]

Aijaa, täytyykin kokeilla :D
 
[QUOTE="niin";22832738]Ja maksaa varmaan tuplat.[/QUOTE]

No eipä tää karppaus muutenkaa persaukiselle sovi, ei ihan näin keskellä talvee oo noi kasvikset mitenkää halpoja yms...Ihan näin sivuhuomautuksena, kun satuin kiinnittää huomiota kauppalaskun suuruuteen normaaliin ruokavalioon verrattuna... :whistle:
 
Tyyristä tämä on mulle siksi että kasvikset on niin kalliita tähän vuodenaikaan ja niitä tulee nappailtua vähintään se puolisen kiloa. Lihaa ostan harvoin, munat on sen sijaan halpoja, mutta juusto ja kermat taas kalliita.
 
Sangria
saaks määki tulla?:xmas: mä kanssa tossa aikaisemmin karppailin hyvin tuloksin, iho oli paljon parempi ja sileämpi, turvotus oli poissa ja olo OLI mitä mainioin.. nyttemmin karppaus on jäänyt jostain kumman syystä ja sen kyllä huomaa:kieh: uus yritys alkaa tänään, toivottavasti pysyn ruodussa. laihduttaa mun ei tarvi mutta turvotuksen haluan pois..
 
HEIII Nyt mä löysin uuden reseptin mis makrot on jotain ihan uskomatonta!


1sipuli
2rkl voita
6dl vettä
1lihaliemikuutio
½tl paprikajauhetta
½tl muskottia
125g koskenlaskia (kylmäsavuporo)
2dl kuohukermaa

Pilko sipuli ja kuullota se rasvassa. Lisää vesi, lihaliemi ja paloteltu juusto sekä kerma. anna hautua samalla sekottaen niin kauan että juusto on ihan sulaa.. :)

Siihen kannattaa muuten laittaa enemmän tota juustoa ku jätin vehnäjauhot pois. Mä en oo viel tehnyt ku vasta ponkasin mut teen pian kyl ja maistan :D Kuullostaa niin hyvältä!!!

Ja parasta tässä on se että makrot on seuraavia!!!

1000 g 1135 kcal hh.9,7 g r.106,7 g pr.29,9 g :O
 
No eipä tää karppaus muutenkaa persaukiselle sovi, ei ihan näin keskellä talvee oo noi kasvikset mitenkää halpoja yms...Ihan näin sivuhuomautuksena, kun satuin kiinnittää huomiota kauppalaskun suuruuteen normaaliin ruokavalioon verrattuna... :whistle:
Kyllä halvemmallakin pystyy karppaamaan kun katsoo mitä ostaa. Kaalit yms eivät ole kalliita ja pakastevihanneksiakin saa edullisesti.

Me ollaan kyllä aika persaukisia, mutta silti laitetaan vähän rahat mieluummin terveelliseen ruokaan, ostetaan myös luomua yms.
 
"Jonna"
Mä en laske mitän... mutta esim eilen ja tänään syönyt: lihamureketta jossa valkosipulia, munia, suolaa, kermaviiliä.. vierelle jotain höystöä jossa maustekurkkua, kermaa, kukkakaalia+parsaa ja reilusti voita. Iltapalaks ja vähän aamukin Brieetä ja kahvia, illalla pelkkää vissyä.
Lisäksi tänään kokattu mantelikanaa ja lisänä kukkakaalia voilla.

Paino pudonnut 3 kiloa kolmena päivänä, siis aloitin vasta tiistaina. Syön aina niin että olen kunnolla täynnä, ei tee mieli välipaloja. jos tuntuu että saan liian vähän aterialla rasvaa, nappaan vaikka palasen voita suuhun. Öljyjä käytän.
 
"jaa"
No eipä tää karppaus muutenkaa persaukiselle sovi, ei ihan näin keskellä talvee oo noi kasvikset mitenkää halpoja yms...Ihan näin sivuhuomautuksena, kun satuin kiinnittää huomiota kauppalaskun suuruuteen normaaliin ruokavalioon verrattuna... :whistle:
musta taas ruokaa menee olennaisesti vähemmän.. että vaikka laadullisesti maksaiskin enemmän, niin kokonaisuudessaan kustannukset pysyy samana.
 
treenaako kukaan teistä? josn,niin paljonko nautitte hiilareita ennen treeniä? jaksatteko tehdä sillämäärällä kunnon hikitreenin?
oon noudattanu tätä atkinsia/karppausta vuosia sitten kun tiputin reilu 20kg. senjälkeen oon syönyt kaloritietoisesti.
nyt oon treenannu jo jonkunaikaa ja tarkotuksena ois pudottaa viimeset rasvakilot että lihakset tulee paremmin esille. eli semmoset 3-5kg ois aikas hyvä saada pois.
kuitenkin,pelkällä proteiinilla ei jaksa treenata. kokeilemalla sen oikeen määrän toki löytää millä jaksaa antaa kaikkensa,muttei jäis elimistöön kuitenkaan turhia määriä hiilareita. kuis teillä?
 
[QUOTE="jaa";22835549]musta taas ruokaa menee olennaisesti vähemmän.. että vaikka laadullisesti maksaiskin enemmän, niin kokonaisuudessaan kustannukset pysyy samana.[/QUOTE]

Joo, ruokaa menee vähemmän, minulla, mutta siihen päälle kun lasketaan miehen syömä ruoka yms. niin melkosen arvokkaaks tulee..Siis kun ostaa itelle karppisafkat ja miehelle siihen päälle tavalliset, kun normaalisti ei menis kun ne tavalliset.
 
"mie"
oon karpannut aikaisemmin, mut en ole laskenut noita määriä tarkkaan, ainoastaan jättänyt perunan/pastan/leivän/makean tms. pois. Paino tippui silloin kk:ssa n. 5kiloa, mut nyt taas raskauden jälkeen kilot vaan tuntuu jäävän, joten myös nyt vuoden alusta karppauksella, jospa noita kiloja saisi taas 5 kiloa pudotettua:)
 
"jaa"
Joo, ruokaa menee vähemmän, minulla, mutta siihen päälle kun lasketaan miehen syömä ruoka yms. niin melkosen arvokkaaks tulee..Siis kun ostaa itelle karppisafkat ja miehelle siihen päälle tavalliset, kun normaalisti ei menis kun ne tavalliset.
niin, mä puhuin kyllä pelkästään sun syömisistä, niissähän se muutos on tapahtunut. tietysti, jos ostaa saman verran "tavallista" safkaa kuin aikaisemmin, ja mies syö oman osuutensa lisäksi ne annokset, jotka aikaisemmin oli sulle, niin tuleehan se toki kalliimmaksi..
vai etkö sä syönyt sitä "tavallista" ruokaa aiemmin ollenkaan? :xmas:
 

Yhteistyössä