karmea pissahätä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pidättelen yleensä pissaa jonkin aikaa en jaksa ravata vessassa ja silloin kun menen on yleensä jo pakko hyppelehtiä ja stepata että kerkee pöntölle... Se tunne on ihana kun voi rentoutua ja pissaa tulee paljon

Mä rakastan kuseskella luonnossa, kesällä on ihanaa mennä metsään ja käydä kyykkypissalla. Tai jossain pellon reunassa... Katselen kyykkiessäni jalat haarallaan miten se pissa suihkuaa ulos ja nautiskelen. Outoa?
Mä teen tätä ihan samaa, ja tahallaan jätän kusihädän ulos ja kusen luontoon. Ootko koskaan paskonu luontoon se on kans yks kokemus mut siihen tarttee yleensä paperia. Mää teen niin että meen kyykky asentoon ja paskon siihen joskus se on huono jos on oikein kova hätä koska sillon se paska katkeaa ku oon niin kyykyssä että se ei pääse siihen kokonaisena. En oo tosiaan testannut että miltä tuntuu paskoa ihan puuta vasten selkä se ois aika kova homma jos on oikein pitkä paska mutta kai sitä pitää testata.:)

Oltiin tyttöystävän kanssa Särkiksessä. Oltiin jonottamassa tornaadoon siinä jonossa mulle iski kamala kusihätä. En kehdannut sitten sanoa sille siitä kun Oltiin kuitenkin jo jonotettu jo joku 10min. Siinä kohtaa kun oltiin pääsemässä laitteeseen tuntui että rakko halkeaisi. Laittessa keskitin kaikki voimat pissan pitämiseen. Nostomäessä ja alamäessä lirautin pari pisaraa pöksyihin. Laitteen jälkeen suoraan vessaan. Selvisin sut koht hyvin mutta en suinkaan kuivana sinisiin farkkuihini jäi noin kämmenen kokoinen tahra

Olin tulossa koulusta (olen 4lk) sitten bussissa tuli hirveä hätä sitten kun paine kasvoi ja kasvoi tuntui että räjähdän (siellä bussissa oli kaikki luokaltani joten en voinut luovuttaa) mitta oli pakko antaa vaan suihkuta ja kullä suihkuski no kaikki alko tietty nauraa ku oli mäsköä reisiä myöten

Olin menossa TE-toimiston info-tilaisuuteen ja nautin kotona nopeassa tahdissa pari kuppia kahvia. Huomasin sitten kellon olevan jo niin paljon, että olikin nopeasti lähdettävä bussille tai myöhästyisin. Kahvi vaikuttaa itselläni aika voimakkaasti aiheuttaen voimakkaan pissaamistarpeen, vaikka ei rakko mitenkään täynnä olisi. Bussissa olo kävikin melko tukalaksi, mutta sinnittelin perille asti. Valmistauduin siihen, että ennen infoa ehdin varmaankin vessaan. Mutta vessaa ei näkynyt ja olin sen verran myöhässä, että tilaisuus oli alkamassa. Joten menin sitten vaan istumaan, vaikka olikin kauhea pissahätä. Toivoin jotenkin selviäväni ja myös tilaisuuden pitäjän kertovan missä olisi vessa, jos jollakin tarve tulisi. Mutta sellainen ei tapahtunut. Tajusin tilaisuuden kestävän aika kauan ja sitten alkoi pissaa lirahdella. Sillä kertaa kahvi taisi antaa hieman tuoksua pissalle niin uskon vieressä istuvan tajunneen että pissasi alleni. Jäin sitten viimeiseksi, joka nousi ylös ja sitten odottamaan henkilökohtaista tapaamista virkailijan kanssa. Vaaleat farkkuni olivat selvästi kastuneet eikä ne kovin paljon olleet ehtineet kuivua varsinkaan takaa istuessani pissalätäkössä. Peittelin takkini avulla sen mitä pystyin, mutta kyllähän se huomattiin ja ihmiset taisivat kuiskutella keskenään. Kukaan ei kuitenkaan mulle mitään sanonut ja olihan siellä pari puolituttuakin, mikä lisäsi häpeää.

On sitä ehtinyt tapahtua jo kaikenlaista. Pahimmat tilanteet on varmaan jäätävä kusihätä bussissa tai junassa kun ei pääse lähtemään vessaan. Sellainen pikahätä mikä iskee yhtäkkiä ja on tosi kivulias.
Pari viikkoa sitten tulin kaupungilta bussilla (matka kestää jotain 30min) kun aika pian bussiin noustuani alkoi hirveä pissahätä. Pari tippaa tuli heti ulos mutta yritin vääntelehtiä sellaiseen asentoon ettei paina rakkoa. Puristin reisiä yhteen ja painoin pimppaa penkkiin ja kädet hikoili. Pelkäsin että milloin vaan pääsee housuun. Joka kerta kun bussi tärähti jossain töyssyssä tuli vahingossa lirahdus housuun. Oli sitten pakko painaa ja puristaa pimppaa toisella kädellä ja pidin laukkua siinä sylissä ettei kukaan näe. Olin ihan hikinen ja tärisin ihan hädissäni. Oli siis ihan hirveä matka ja sain muuten jotenkin pidäteltyä mutta aina joka töyssyssä pääsi vähän housuun. Sitten tuli punaiset valot ja lirahti vähän ja se paha tapahtui, en saanut pissaa enää loppumaan vaikka miten pinnistin, se vain valui ulos. Nostin äkkiä takin pepun alta pois ettei se kastu. Penkki ja housut oli ihan märät ja laskin sitten loputkin pissat tahallani ulos kun vahinko oli jo tapahtunut ja oli vielä kauhea kusihätä. Häpesin siinä sitten punaisena mutta helpottuneena ja pidin laukkua sylissä ettei kukaan näe miten märkä olen. Riisuin vaivihkaa takkini ja kun oma pysäkki tuli käärin takin vyötärölle peittämään märkää takamusta ja reisiä ja syöksyin ulos t-paidalla, pipo päässä.... hitsit kun hävetti.

Yhteistyössä