Kantsisko viel lähtee baariin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oliko toissa viikonloppuna kun kirjoittelit pitkän ketjun että hih hih kun tässä känässä ja kuvia et mitä päälle baariin. Sitte seuraavana olit taas ryykäämässä baariin ja tänne aiheesta naputtelit ja nyt taas niin tuota oikeesti sun mies hoitaa vauvaa ja sinä liehut kylillä? Ihan sama mulle, mut eikö sulla ole aika pieni lapsi tai vauvahan se vielä taisi olla? Ni aika usein juhlit juu.
Jos äiti ei saa olla baarissa joka viikonloppu niin saako isä?
Tähänkin olis kiva saada vastaus...kukaan ei ikinä hämmästele ja kummastele ja moiti jos isät menee baariin ja ne ei edes ole siellä selvinpäin! Eikä kysele missä lapsi on... :whistle:
Vastaan samalla molempiin :) pienten lasten vanhempien paikka on niiden pienten lasten kanssa ei baarissa niin isän kuin äidin. Sen homman nimi on vastuunotto omasta ja lapsen elämästä sekä vanhemmuuteen kasvaminen.
Aika monessa perheessä vähintään toinen vanhemmista käy ihan töissäkin.
Teilläkö molemmat tönöttää kotona siihen asti, että lapsi on vähintään kouluikäinen?

Kun se lapsi on nukkumassa, niin voisiko mitenkään ajatella, että ihan vaikka vaan toisen vanhemman läsnäolo riittäisi?

Oletko yleensäkin sitä mieltä, että vanhemmilla ei saa olla mitään omia harrastuksia, eikä aikaa saa käyttää vain omaan itseensä enää sen jälkeen kun lapsi on syntynyt?
 
ohis
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
kuka sen lapsen huomenna hoitaa jos sä olet yön baarissa tanssimassa ?
Jos sillä alpsella on vaikka isäkin?

Ja jos mä käyn baarissa tanssimassa enkä ota alkoholia niin jaksan kyllä hyvin seuraavana päivänä laspsenkin hoitaa.
 
aitisaurus
:) :) :) Miten nämä keskustelut voi mennä aina näin pimeiksi...Miltä vuosi tuhannelta nämä kotona kököttävät maailman parhaat marttyyri äitit on kotoisin :) !!!
Nyt Ap hynttyyt niskaan jalalla koriasti !!!!
 
ohis
Alkuperäinen kirjoittaja ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
kuka sen lapsen huomenna hoitaa jos sä olet yön baarissa tanssimassa ?
Jos sillä alpsella on vaikka isäkin?

Ja jos mä käyn baarissa tanssimassa enkä ota alkoholia niin jaksan kyllä hyvin seuraavana päivänä laspsenkin hoitaa.
Vaikka en kirjoittaa osaakaan ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja aitisaurus:
:) :) :) Miten nämä keskustelut voi mennä aina näin pimeiksi...Miltä vuosi tuhannelta nämä kotona kököttävät maailman parhaat marttyyri äitit on kotoisin :) !!!
Nyt Ap hynttyyt niskaan jalalla koriasti !!!!
Ehkä niiden miehet ei päästä niitä baarin :whistle:
muoks. ainiin ja tai niil ei oo miestä eikä siksi pääse baariin nii pitää sitten yrittää saada toisille paha mieli...yritys hyvä.
 
vieras
ap kyllä aina ennen kirjotellut näistä baarijutuistaan ja niihin on liittynyt vahvasti mukaan känni ja alkoholi. lisäks kirjoteluut muiden kans flirttailusta ja hitaista jne.
mutta kukin tavallaan.

että ihan harrastus mielessä selvinpäin käy baarissa tanssimassa. noooo, uskoo kuka haluu...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ap kyllä aina ennen kirjotellut näistä baarijutuistaan ja niihin on liittynyt vahvasti mukaan känni ja alkoholi. lisäks kirjoteluut muiden kans flirttailusta ja hitaista jne.
mutta kukin tavallaan.

että ihan harrastus mielessä selvinpäin käy baarissa tanssimassa. noooo, uskoo kuka haluu...
HÄÄÄÄH??? Pystysikkö kaivaan vaikka ihan todisteeksi muitakin kuin sen YHDEN ketjun...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ap kyllä aina ennen kirjotellut näistä baarijutuistaan ja niihin on liittynyt vahvasti mukaan känni ja alkoholi. lisäks kirjoteluut muiden kans flirttailusta ja hitaista jne.
mutta kukin tavallaan.

että ihan harrastus mielessä selvinpäin käy baarissa tanssimassa. noooo, uskoo kuka haluu...
HYI mikä syntinen! *pirskottaa vihkivettä*
 
aitisaurus
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ap kyllä aina ennen kirjotellut näistä baarijutuistaan ja niihin on liittynyt vahvasti mukaan känni ja alkoholi. lisäks kirjoteluut muiden kans flirttailusta ja hitaista jne.
mutta kukin tavallaan.

että ihan harrastus mielessä selvinpäin käy baarissa tanssimassa. noooo, uskoo kuka haluu...
Vaa iha on lirttailukki VOI KAUHIA PAIKKA!!! :D :D
 
vieras2
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ap kyllä aina ennen kirjotellut näistä baarijutuistaan ja niihin on liittynyt vahvasti mukaan känni ja alkoholi. lisäks kirjoteluut muiden kans flirttailusta ja hitaista jne.
mutta kukin tavallaan.

että ihan harrastus mielessä selvinpäin käy baarissa tanssimassa. noooo, uskoo kuka haluu...
Näinpä juuri, no ehkäpä luemme tarinaan jatko-osaa eron ja uuden rakkauden jne jne jne merkeissä pikapuoliin ja samaan tarinaan toki repivät elatusmaksu riidat/tapaamisoikeuden käynnin. Näitähän riittää :whistle:
 
olette te kans hassuja
oisko se ok mammoille että pienen lapsen isä kävis baarissa "tanssimassa" ja flirttailemas vieraiden ihmisten kans ja tanssis viel hitaitakin jonkun kanssa.
no tässä ketjussa se varmaan on kaikille ok nyt tietenkin, mutta normaalisti ämmät hutaa peräsuoli pyöreenä että tuollasta tekevä on sika.
 
Cologne
Lahditko sinne baariin? Ihmeellista, tekopyhaa porukkaa taalla. Lapset nukkumassa, mutta silti ap:n paikka on kotona niinkuin kaikkien pyhien pikkulasten vanhempien :D. Hankkikaa elama!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cologne:
Lahditko sinne baariin? Ihmeellista, tekopyhaa porukkaa taalla. Lapset nukkumassa, mutta silti ap:n paikka on kotona niinkuin kaikkien pyhien pikkulasten vanhempien :D. Hankkikaa elama!
En kun en löytänyt kengän-nauhoja...joo repikää nyt tästäkin joku skandaali :kieh:
Ja toivottavsti kaikki harmailija ilkeilijät on nyt onnellisia että olen kotona nukkumassa kun lapsikin nukkuu...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Alkuperäinen kirjoittaja aitisaurus:
:) :) :) Miten nämä keskustelut voi mennä aina näin pimeiksi...Miltä vuosi tuhannelta nämä kotona kököttävät maailman parhaat marttyyri äitit on kotoisin :) !!!
Nyt Ap hynttyyt niskaan jalalla koriasti !!!!
Ehkä niiden miehet ei päästä niitä baarin :whistle:
muoks. ainiin ja tai niil ei oo miestä eikä siksi pääse baariin nii pitää sitten yrittää saada toisille paha mieli...yritys hyvä.
:LOL: onneksi mulla on kotona ihana mies jonka kanssa viihdyn eikä tartte lähteä baariin! Olen baareissa käynyt ennen lapsia eikä voisi vähempää kiinnostaa enää roikkua tuolla kaupungilla yöllä. Justiin tuollaisia nuoria äitejä, jotka ei osaa ottaa vastuuta lapsesta.. voivoi kun käy sääliksi.. toivottavasti säkin joskus ymmärrät mikä lapsellesi on parasta ja osaat mennä elämässäsi eteenpäin.. onnea valitsemallesi tielle! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja olette te kans hassuja:
oisko se ok mammoille että pienen lapsen isä kävis baarissa "tanssimassa" ja flirttailemas vieraiden ihmisten kans ja tanssis viel hitaitakin jonkun kanssa.
no tässä ketjussa se varmaan on kaikille ok nyt tietenkin, mutta normaalisti ämmät hutaa peräsuoli pyöreenä että tuollasta tekevä on sika.
Mitäs sitten ajattelit niitten miesten baarissa tekevän? Luuletko oikeasti että miehet istuvat omassa porukassaan miesten asioista keskustellen ja naisiin päin ei edes vilkaista?:D Herätys!!!
 
olette te kans hassuja
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja olette te kans hassuja:
oisko se ok mammoille että pienen lapsen isä kävis baarissa "tanssimassa" ja flirttailemas vieraiden ihmisten kans ja tanssis viel hitaitakin jonkun kanssa.
no tässä ketjussa se varmaan on kaikille ok nyt tietenkin, mutta normaalisti ämmät hutaa peräsuoli pyöreenä että tuollasta tekevä on sika.
Mitäs sitten ajattelit niitten miesten baarissa tekevän? Luuletko oikeasti että miehet istuvat omassa porukassaan miesten asioista keskustellen ja naisiin päin ei edes vilkaista?:D Herätys!!!
No samaa mieltä mä ole sun kanssas! Vähän sarkasmia vaan kehiin..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Cologne:
Lahditko sinne baariin? Ihmeellista, tekopyhaa porukkaa taalla. Lapset nukkumassa, mutta silti ap:n paikka on kotona niinkuin kaikkien pyhien pikkulasten vanhempien :D. Hankkikaa elama!
toiset on kato hankkinu sen jo aiemmin. Ei tartte baarista lähtee ettimään!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja olette te kans hassuja:
oisko se ok mammoille että pienen lapsen isä kävis baarissa "tanssimassa" ja flirttailemas vieraiden ihmisten kans ja tanssis viel hitaitakin jonkun kanssa.
no tässä ketjussa se varmaan on kaikille ok nyt tietenkin, mutta normaalisti ämmät hutaa peräsuoli pyöreenä että tuollasta tekevä on sika.
Mun mies kävi baarissa kun lapsi oli pieni, varmaan on flirtannutkin, kun kerran on naisten mieleen :D Ja saa muuten tanssiakin toisten kanssa.

Mä olen kyllä ihan kamala muija, joka ei yhtään pidä omastaan huolta :headwall:
 
Voi juku. No opimpahan jotain uutta taas. Olen siis vastuuton äiti kun käyn joskus baarissa tanssimassa selvinpäin ja mies on kotona lapsen kanssa nukkumassa. Muuten hoidan kaiket päivät lasta...joo enhän mä ota vastuuta lapsesta. Eikö se olisi vastuutonta jos olisin kännissä baarissa ja lapsi yksin kotona?
 
Cologne
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Alkuperäinen kirjoittaja aitisaurus:
:) :) :) Miten nämä keskustelut voi mennä aina näin pimeiksi...Miltä vuosi tuhannelta nämä kotona kököttävät maailman parhaat marttyyri äitit on kotoisin :) !!!
Nyt Ap hynttyyt niskaan jalalla koriasti !!!!
Ehkä niiden miehet ei päästä niitä baarin :whistle:
muoks. ainiin ja tai niil ei oo miestä eikä siksi pääse baariin nii pitää sitten yrittää saada toisille paha mieli...yritys hyvä.
:LOL: onneksi mulla on kotona ihana mies jonka kanssa viihdyn eikä tartte lähteä baariin! Olen baareissa käynyt ennen lapsia eikä voisi vähempää kiinnostaa enää roikkua tuolla kaupungilla yöllä. Justiin tuollaisia nuoria äitejä, jotka ei osaa ottaa vastuuta lapsesta.. voivoi kun käy sääliksi.. toivottavasti säkin joskus ymmärrät mikä lapsellesi on parasta ja osaat mennä elämässäsi eteenpäin.. onnea valitsemallesi tielle! :LOL:
Meita on noin kymmenen aidin ystavaporukka, kaikki yli kolmekymppisia. Vahintaan kerran kuussa lahdetaan baariin. Milloinkohan pitaisi "menna elamassa eteenpain" ja miksi menna kun baarissa on aina hauskaa tyttojen kanssa :D?
 
Cologne
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Cologne:
Lahditko sinne baariin? Ihmeellista, tekopyhaa porukkaa taalla. Lapset nukkumassa, mutta silti ap:n paikka on kotona niinkuin kaikkien pyhien pikkulasten vanhempien :D. Hankkikaa elama!
toiset on kato hankkinu sen jo aiemmin. Ei tartte baarista lähtee ettimään!!
Ja elamaan ei mahdu baareja? Onpa rajoittunutta porukkaa taalla, mita uskovaisia te olette?
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Voi juku. No opimpahan jotain uutta taas. Olen siis vastuuton äiti kun käyn joskus baarissa tanssimassa selvinpäin ja mies on kotona lapsen kanssa nukkumassa. Muuten hoidan kaiket päivät lasta...joo enhän mä ota vastuuta lapsesta. Eikö se olisi vastuutonta jos olisin kännissä baarissa ja lapsi yksin kotona?
Tottakai olet vastuuton koska sinun pitäisi olla jo nukkumassa lapsesi kanssa :D!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Voi juku. No opimpahan jotain uutta taas. Olen siis vastuuton äiti kun käyn joskus baarissa tanssimassa selvinpäin ja mies on kotona lapsen kanssa nukkumassa. Muuten hoidan kaiket päivät lasta...joo enhän mä ota vastuuta lapsesta. Eikö se olisi vastuutonta jos olisin kännissä baarissa ja lapsi yksin kotona?
Tottakai olet vastuuton koska sinun pitäisi olla jo nukkumassa lapsesi kanssa :D!!
Ai perhana. Joo onhan se aika vastuutonta täällä tähän aikaan notkua ja tämmösiä kysellä :D
 

Yhteistyössä